آغاز توزیع اقلام ضروری بین مددجویان آسیب دیده از سیل اخیر جنوب فارس

بامداد خبر:تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و … جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: در پی بارندگی های اخیر در جنوب […]

بامداد خبر:تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و … جهت آسیب دیدگان از سیل اخیر جنوب فارس تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس گفت: در پی بارندگی های اخیر در جنوب استان شاهد جاری شدن سیلاب بودیم که موجب شد به منازل، دام و طیور و لوازم ساکنین مناطق جنوبی استان فارس آسیب های فراوانی وارد شود.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا و با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک های خیران اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان تهیه و در حال توزیع است.
بذرافشان یادآور شد: تاکنون به ۶۰۲ خانوار آسیب دیده مبلغ ۳ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال مساعدت پرداخت شده است.همچنین بیش از ۶ میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.
مدیر کل امداد فارس با اشاره به خسارت های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق گفت: ۳۶۵ راس دام سبک و سنگین به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در حادثه سیل اخیر آسیب دیده است.
وی با اعلام اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد؛ افزود: تعداد ۳۳۸۷ مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و …. نیز به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال تهیه شده و در حال توزیع بین این عزیزان است..