رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین خبرداد:

 آزادسازی ۴۵ هکتار اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از چنگال زمین خواران

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری ۴۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از دست متصرفان آزاد و به انفال بازگردانده شد. مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین با اعلام این خبر گفت: با دستور مستقیم دادستان […]

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری ۴۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از دست متصرفان آزاد و به انفال بازگردانده شد.
مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین با اعلام این خبر گفت: با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و تلاش گسترده ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ۴۵ هکتار دیگر از اراضی تصرفی در منطقه مبارک آباد شهرستان رفع تصرف و به انفال بازگشت.
در این راستا غلامرضا داوودی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین نیز اظهار کرد: متخلفان همچنین درهفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی کرده بودند که به دام افتادند.
وی با اشاره به تشریح عملیات قلع و قمع و رفع تصرف دراین منطقه تصریح کرد: متخلفان باسرپیچی از قوانین اقدام به تصرف و تخریب این اراضی کرده بودند که با هماهنگی فرماندهی کل یگان حفاظت استان فارس و همکاری فرمانداری شهرستان ، بخشداری مرکزی ،جهاد کشاورزی ،شهرداری مبارک آباد، ، دادستان ،عوامل نیروی انتظامی ، اداره برق و حضور نیروهای اداره منابع طبیعی بعنوان ضابط خاص قضایی عملیات قلع و قمع اجرا واراضی مذکور به حالت اولیه بازگردانده شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین درپایان با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی از مردم خواست درصورت بروز هر گونه تخلف موارد را به شماره تماس ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.