از ابتدای سال تاکنون 1401

۵۳۷ مددجوی استان فارس شاغل شدند

بامداد خبر:در سال گذشته ۱۷۸۹۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس شاغل شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه یکی از اولویت های امداد، توانمند سازی افراد تحت حمایت است؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۱۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده […]

بامداد خبر:در سال گذشته ۱۷۸۹۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس شاغل شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس با بیان اینکه یکی از اولویت های امداد، توانمند سازی افراد تحت حمایت است؛ گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۴۱۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است، که با ایجاد این تعداد طرح، ۵۳۷ نفر از مددجویان استان شاغل شدند.
او خاطرنشان کرد: از تعداد طرح های ایجاد شده مذکور، ۲۳۶ طرح برای زنان و ۱۸۰ طرح برای مردان بوده است که ۲۳۸ از این طرح ها در روستاها و ۱۷۸ طرح در شهرهای استان ایجاد شده است.
موصلی افزود: برای ایجاد طرح های مذکور ۱۹۴ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان استان تخصیص یافته است.
مدیر کل امداد فارس گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد ۳۰ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در استان صاحب شغل شوند.
او در ادامه اضافه کرد: از مجموع طرح‌های شغلی ایجادشده ۱۵۴ مورد مشاغل خدماتی، ۱۱۶ مورد دام پروری، ۴ مورد صنایع دستی، ۳۲ مورد حمل و نقل، ۸ مورد زنبورداری، ۲۴ مورد صنعتی و معدنی، ۳۰ مورد کشاورزی، ۱۳ مورد پرورش طیور و ۳۵ مورد فرش و گلیم را تشکیل می دهد.
موصلی در پایان یادآور شد: در سال گذشته و در استان فارس ۱۷۸۹۱ طرح اشتغال برای مددجویان ایجاد شده است که با این تعداد طرح، ۲۱ هزار و ۹۵۳ نفر شاغل شدند.