معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس هشدارداد:

گسترش کلاهبرداری های فشینگ در پوشش ابلاغ الکترونیک قضایی

بامدادخبر : معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس  با هشدار نسبت به گسترش کلاهبرداری های فشینگ در پوشش ابلاغ الکترونیک قضایی گفت:  در زمان دریافت ابلاغیه هیچ گونه وجهی از طریق سامانه از افراد درخواست نمی گردد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ،   علی مؤمن حسین پور با بیان این که کلیه […]

بامدادخبر : معاون قضایی و فناوری اطلاعات دادگستری فارس  با هشدار نسبت به گسترش کلاهبرداری های فشینگ در پوشش ابلاغ الکترونیک قضایی گفت:  در زمان دریافت ابلاغیه هیچ گونه وجهی از طریق سامانه از افراد درخواست نمی گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ،   علی مؤمن حسین پور با بیان این که کلیه خدمات الکترونیک قضایی برای اشخاص حقیقی، از جمله ابلاغات الکترونیک از دامنه my.adliran.ir قابل دریافت است گفت: در زمان دریافت ابلاغیه هیچ گونه وجهی از طریق سامانه از افراد درخواست نمی گردد.
وی با تأکید بر این که درخواست وجه در سامانه های جعلی روشی جهت دریافت اطلاعات کارت بانکی افراد و کلاهبرداری های اینترنتی می باشد تأکید کرد: افراد در صورت نیاز به دریافت ابلاغ الکترونیک قضایی خود، تنها از طریق آدرس my.adliran.ir اقدام و یا به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایند.
وی تصریح کرد: استفاده از اپلیکیشن عدالت همراه نیز روشی مناسب جهت جلوگیری از کلاهبرداری از این طریق می باشد.ر