محدودیت زمان بازدید نمایشگاه های بین المللی فارس برداشته شد

بامداد خبر : مهندس فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از افزوده شدن امکان جدیدی جهت بازدید از نمایشگاه های برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهندس فرهادی با اعلام اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در مسیر […]

بامداد خبر : مهندس فرهادی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از افزوده شدن امکان جدیدی جهت بازدید از نمایشگاه های برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهندس فرهادی با اعلام اینکه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در مسیر توسعه، پیشرفت و به روز شدن گام برمی دارد گفت: در راستای تکریم مردم و مخاطبین صنعت نمایشگاهی و ارتقای برنامه‌های خدمات الکترونیک، اطلاع رسانی و گسترش راه‌های ارتباطی نوین و همچنین تسهیل در روند بازدید از نمایشگاه ها بدون محدودیت زمانی و مکانی، از این تاریخ به بعد تمام نمایشگاه های برگزار شده در این مرکز نمایشگاهی به صورت تور بازدید مجازی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
وی افزود به منظور برنامه ریزی منسجم و دقیق برای بهره وری حداکثری از فرصت‌ها و تداوم و تاثیر بیشتر نمایشگاه ها این امکان برای مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ایجاد شده است.
فرهادی تشریح کرد: تور مجازی به دلیل ماهیت متفاوت اطلاع‌رسانی خود،با شبیه سازی حضور فیزیکی در مکان مورد نظر، میزان تأثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به فیلم و عکس دارد و عملاً مخاطبان و بازدیدکنندگان خود را در فضای برگزاری نمایشگاه مورد نظر حس می کنند. با فعال شدن تور بازدید مجازی، غرفه ها و فضای هر نمایشگاه به صورت مداوم در دسترس علاقمندان خواهد بود .
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: بازدید کنندگان میتوانند بعد از اتمام هر نمایشگاه به وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir مراجعه نمایند و از طریق تور بازدید مجازی ضمن بازدید از غرفه ها به تمام اطلاعات ارتباطی مشارکت کنندگان از جمله آدرس، شماره تماس، کاتالوگ محصولات و خدمات و غیره دسترسی داشته باشند.
مهندس فرهادی افزود: در حال حاضر تور بازدید مجازی دو نمایشگاه صنعت ساختمان و لوازم خانگی که در سال ۱۴۰۰ برگزار شدند در وبسایت بارگزاری شده است و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از این به بعد تور بازدید مجازی همه نمایشگاه های برگزار شده در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس از همین طریق در دسترس عموم بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.