شهرداری شیراز با خاموشی یک ساعته تقاطع شهدای معلم به پویش جهانی ساعت زمین می پیوندد

بامدادخبر – مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، با اعلام  خاموشی یک ساعته تقاطع شهدای معلم در راستای حمایت از پویش جهانی ساعت زمین گفت:  نورپرازی تقاطع شهدای معلم، روز شنبه ساعت ۲۰: ۳۰ خاموش می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، حمید جورکش گفت: از شهروندان نیز دعوت […]

بامدادخبرمدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز، با اعلام  خاموشی یک ساعته تقاطع شهدای معلم در راستای حمایت از پویش جهانی ساعت زمین گفت:  نورپرازی تقاطع شهدای معلم، روز شنبه ساعت ۲۰: ۳۰ خاموش می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، حمید جورکش گفت: از شهروندان نیز دعوت می کنم با خاموش کردن چراغ‌های اضافی طی ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه ۷ فروردین ماه از این پویش حمایت کنند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز پیشنهاد کرد: شهروندان علاوه بر مشارکت در این حرکت نمادین، با اقدامات خلاقانه همچون استفاده از ظرفیتهای شبکه های اجتماعی و بهره برداری از محتواهای موجود در رسانه های مرتبط با پویش ساعت زمین (Earth Hour) نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان و سایر هموطنان اقدام کنند.

وی در خصوص رویداد ساعت زمین بیان کرد: این رویداد یک برنامه خاموشی نمادین و یکی از بزرگترین پویشهای مردمی جهان در حوزه محیط زیست است که نخستین بار در سال ۲۰۰۷ توسط سازمان مردم نهاد بین المللی صندوق جهانی طبیعت در سیدنی انجام شد و پس از آن هر سال در آخرین شنبه ماه مارس برگزار می شود.

جورکش افزود: هدف این پویش توجه و آگاه سازی مردم جهان نسبت به پیامد‌های مصرف بی رویه انرژی و تاثیر آن بر محیط زیست است.

پاسخگویی به ۲۳۰ تماس شهروندان برای رفع خطر درختان شکسته