گزارش یک گل به تمام زبان های زنده دنیا؛

جایزه پوشکاش را برای مهدی طارمی رزرو کنید!

بامدادخبر – ستاره ایرانی تیم پورتو با گلی که مقابل چلسی زد به ترند یک طرفداران فوتبال و افراد معروف ورزشی در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی تبدیل شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهدی طارمی با یک گل استثنایی قیچی برگردان که در آخرین دقیقه از بازی پورتو – چلسی […]

بامدادخبرستاره ایرانی تیم پورتو با گلی که مقابل چلسی زد به ترند یک طرفداران فوتبال و افراد معروف ورزشی در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، مهدی طارمی با یک گل استثنایی قیچی برگردان که در آخرین دقیقه از بازی پورتو – چلسی به ثمر رساند، به مهم‌ترین چهره امشب لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. ستاره‌ای که اگرچه تیمش از یو سی ال کنار رفت اما خودش با گلی تماشایی جای ویژه‌ای در رسانه های معروف دنیا پیدا کرد و تقریبا همه صفحات معروف توییتری نیز به گل او واکنش نشان دادند.

از پیج لیگ قهرمانان که با جمله معروف «وات اِ گُل» به استقبال آن رفت تا صفحاتی که این گل را بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان و حتی گل پوشکاش معرفی کردند و البته گزارشگران فوتبال با زبان های مختلف که هر یک روایت خود از این گل را به طرفداران فوتبال عرضه داشتند.