از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون صورت گرفت

توزیع ۲۰۳ هزار پرس غذای گرم، افطاری ساده و بسته معیشتی بین اقشار نیازمند استان فارس

بامدادخبر -از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از توزیع ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان به ارزش ۳۷ میلیارد ریال از ابتدای […]

بامدادخبر -از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از توزیع ۱۴۴ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان به ارزش ۳۷ میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.
او ادامه داد: در همین راستا تعداد ۴۱ هزار و ۴۶۳ بسته معیشتی نیز به ارزش ۱۰۴ میلیارد ریال توسط خیران استان تهیه و بین اقشار جامعه هدف توزیع شده است.
بذرافشان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال تعداد ۱۸۵ آشپزخانه جهت پخت غذای گرم راه اندازی شده است؛ افزود: در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی امسال طرحی به نام افطاری ساده نیز اضافه شده بود که در آن بسته های افطاری ساده تهیه و به نیازمندان و مددجویان داده می شود.از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ بسته افطاری ساده به ارزش ۱ میلیارد ۳۳۰ میلیون ریال توزیع شده است.
مدیر کل امداد فارس در ادامه با اشاره به طرح ایران مهربان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون تعداد ۱۵۳۳ حامی جدید حمایت از ۶۰۰۰ فرزند یتیم و محسنین را عهده دار شدند.

ارائه ۷۵ هزار و ۹۷۲ مورد خدمت به ساکنین مناطق محروم