تلاش شورای پنجم معطوف به گسترش عدالت خدمات بوده است

بامدادخبر–ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری : افتتاح همزمان پروژه‌های شهری در منطقه کمتر‌برخورداری مانند منطقه ۵ و مناطق دیگر همچون خیابان‌های چمران و معالی آباد، نشانی از باور شورای پنجم به گسترش عدالت خدمات است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «علی ناصری» در آیین افتتاح پرو‌ژه‌های منطقه […]

بامدادخبرناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۵ شهرداری : افتتاح همزمان پروژه‌های شهری در منطقه کمتر‌برخورداری مانند منطقه ۵ و مناطق دیگر همچون خیابان‌های چمران و معالی آباد، نشانی از باور شورای پنجم به گسترش عدالت خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «علی ناصری» در آیین افتتاح پرو‌ژه‌های منطقه ۵ شهرداری شیراز گفت: آخرین روز‌های دوره پنجم شورای اسلامی کلان‌شهر شیراز را در حالی سپری می‌کنیم که شاهد افتتاح چندین پروژه شاخص در زمینه‌های ورزشی ، فرهنگی و آموزشی هستیم .
علی ناصری عنوان کرد : چنانچه بودجه تزریق شود سه پروژه دیگر نیز در منطقه پنج قابل بهره‌برداری است زیرا پیمانکار‌ها وظیفه خود را به انجام رسانده‌اند و از همین رو از شهردار شیراز درخواست داریم که در این زمینه اهتمام ورزد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه تلاش این شورا معطوف به گسترش عدالت خدمات در تمامی نقاط شیراز بوده است افزود : شاهد این موضوع آن است که در منطقه کمتر‌برخورداری مانند منطقه پنج شاهد افتتاح پروژه‌هایی هستیم که معادلش را در خیابان چمران و معالی‌آباد دیده‌ایم .
وی ضمن قدردانی از شهردار شیراز، شهرداران مناطق یازده‌گانه و به ویژه دکتر بذرافشان شهردار منطقه پنج و یاوران شورا ، از سردار شهید هاشم اعتمادی یاد کرد و افزود: آرامش امروز ؛ مدیون جانفشانی‌های سردار هاشم اعتمادی و دیگر شهداست ؛ همچنین باید زحمات زنده‌یاد مهندس مهران اعتمادی ، شهردار اسبق شیراز را ستود که نام نیکش در یاد‌هاست.

گفتنی است در این آیین ، بوستان مطالعه به مساحتی بالغ بر ۹هزار مترمربع که برای معلولین و جانبازان مناسب‌سازی شده است به بهره‌برداری رسید ؛ این بوستان شامل سالن شطرنج ، سالن مطالعه و کتابخانه، وسایل بازی کودکان، آمفی تئاتر روباز ، مجموعه بدن سازی و چهارهزار مترمربع فضای سبز است.
همچنین، ورزشگاه زنده‌یاد مهندس مهران اعتمادی (شهردار اسبق شیراز) به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع شامل ۱۲۰۰ مترمربع زمین ورزشی توپی و ۲۰۰ مترمربع سالن ورزش غیرتوپی و رختکن، اتاق داوران و سکوی تماشاگران با گنجایش ۵۰۰ نفر از دیگر طرح‌هایی است که در این مراسم افتتاح شد ،این دو مجموعه در بولوار قائم به سمت شهرک مطهری – انتهای بولوار گفتار و در محدوده شهرداری منطقه پنج شیراز واقع شده است.
فرهنگ سرای عرفان نیز با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع شامل کلاس‌های آموزشی ، کتابخانه ، سالن مطالعه ، اتاق مشاوره و ورزش در بولوار عرفان غربی قرار دارد .

 فلسفه وجودی نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است