تعطیلی ۳ مراسم عروسی به دلیل توجه نکردن به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا 

بامدادخبر – فرمانده انتظامی “اقلید” از تعطیلی ۳ مراسم عروسی و بازداشت ۵ نفر به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سرهنگ “مراد صارمی” گفت‌: در پی تماس با مرکز ۱۱۰ مبنی بر برگزاری مراسم عروسی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی […]

بامدادخبرفرمانده انتظامی “اقلید” از تعطیلی ۳ مراسم عروسی و بازداشت ۵ نفر به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  سرهنگ “مراد صارمی” گفت‌: در پی تماس با مرکز ۱۱۰ مبنی بر برگزاری مراسم عروسی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۲ روستا از توابع شهرستان اقلید، ماموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان اقلید و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه مراسم جمعی، ماموران سریعا با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ مراسم عروسی را تعطیل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه در این خصوص عوامل برگزار کننده مراسم عروسی که ۵ نفر بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند بدون هیچگونه مماشاتی برخورد قاطع می‌کند.