بهره مندی ۳۶۷۵۴ نفر مددجو از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده

بامدادخبر– به گفته مدیر کل امداد فارس ۳۶۷۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره مند شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از بهره مندی ۳۶۷۵۴ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات آگاه سازی […]

بامدادخبر به گفته مدیر کل امداد فارس ۳۶۷۵۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس از بهره مندی ۳۶۷۵۴ نفر مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده در سال گذشته خبر داد.
او با بیان اینکه این برنامه ها به منظور تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی ، مذهبی مددجویان برگزار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود جامعه در پی شیوع بیماری کرونا، تمامی آموزش ها به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی صورت گرفته است.
بذرافشان یادآور شد: این آموزش ها در سرفصل های مختلفی همچون اخلاق اسلامی ، احکام ، قرآن ، آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی اسلامی ، آمادگی برای ازدواج و … و با بهره گیری از اساتید مختلف در زمینه های مورد نیاز به مددجویان ارائه شده است.
مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه ۳۶ هزار و ۷۵۴ مدد جو از آموزش های مذکور بهره مند شدند ، گفت:از این تعداد ۳۱۲۴ نفر کودک و دانش آموز، ۳۰۲ نفر دانشجویان و طلاب علوم دینی ، ۹۴۱۳ نفر از زوج های جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، ۷۸۸۱ نفر دختران و پسران بازمانده از تحصیل، ۱۳۹۷۹ نفر زنان سرپرست خانواده، ۳۱۰ نفر مستعدین خودکفایی و ۱۷۴۵ نفر از سالمندان بودند.

اجرای طرح موفق بهار نکو شیراز در استان یزد