ادارات اراک روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اراک به منظور جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق فردا پنجشنبه سوم بهمن ماه تعطیل اعلام شد. سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به گزارش  و پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و گاز استان به علت برودت هوا و افزایش مصرف […]

استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان اراک به منظور جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق فردا پنجشنبه سوم بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به گزارش  و پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و گاز استان به علت برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی و  جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق در استان و سایر نقاط کشور نشست مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، شورای تأمین استان و کمیته اضطراری آلودگی هوا در روز سه‌شنبه تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی اظهار داشت: در این تصمیمات آمده است، کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس و مؤسسات دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی درمانی، شهرداری و راهداری روز پنجشنبه در شهر اراک تعطیل هستند.

استاندار مرکزی گفت: تمامی ادارات مؤظف هستند تمهیدات لازم برای خاموش کردن دستگاه‌ها و سیستم‌های حرارتی و غیر ضروری از پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲ / ۱۱ / ۹۸ تا روز شنبه ۵ / ۱۱ / ۹۸  اقدام کنند.
آقازاده افزود: همچنین مقرر شد کلیه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به صرفه جویی انرژی اقدام کنند.