حقیقی جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز خبر داد:

اخطار به تمامی مشاغل غیر ضرور/ تعطیلی تمامی گردهمایی‌ها و مراسم

بامداد خبر– جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز گفت: با اوج‌ گیری جدی موج پنجم بیماری کرونا نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  عبدالرسول حقیقی معاون سیاسی و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز با اشاره به سیر صعودی ابتلا به […]

بامداد خبرجانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز گفت: با اوج‌ گیری جدی موج پنجم بیماری کرونا نظارت بر اصناف و ادارات شیراز تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  عبدالرسول حقیقی معاون سیاسی و جانشین فرماندار در ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان شیراز با اشاره به سیر صعودی ابتلا به این بیماری در این شهرستان و تکمیل ظرفیت بیمارستانها، نظارت اتحادیه‌های صنفی بر حسن اجرای دستور العمل‌ها را ضروری دانست و افزود: در صورت عدم همکاری اتحادیه‌های صنفی، متخلفان به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شوند.

معاون فرماندار شهرستان شیراز، اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا را به منزله اخطار به تمامی مشاغل غیر ضرور برشمرد و بیان کرد: اکیپ‌های گشت مشترک ستاد کرونای شهرستان شیراز در صورت مشاهده فعالیت مشاغل گروه‌هایی که منع فعالیت در وضعیت قرمز دارند و عدم رعایت شیوه نامه‌های اعلامی ستاد ملی کرونا در مشاغل گروه ۱، راسا می‌توانند تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز، نسبت به پلمب واحد‌های متخلف اقدام کنند.

حقیقی با اشاره به اینکه حضور کارکنان مراکز دولتی در محل کار تا دو سوم کاهش یافته و به صورت دور کاری انجام خواهد شد، اعلام کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات و نهاد‌های شهرستان شیراز موظف به اجرای دقیق این دستور العمل هستند و در صورت گزارش هر گونه تخلف، به مراجع نظارتی معرفی خواهند شد.

معاون فرماندار تعطیلی تمامی برنامه‌های آموزشی، گردهمایی‌ها و مراسم ملی و آئینی را یاد آور و متذکر شد: تجمع مردمی در مقابل کافی‌شاپ‌ها و اشغال پیاده‌رو‌ها تخلف به شمار می‌رود و با متخلفان از طریق پلمب واحد صنفی تا پایان محدودیت ها، برخورد خواهد شد.