شهردار شیراز در مراسم افتتاح پیاده راه شهید خلبان رادفر :

 اجرای این گونه پروژه ها مطالبه مردم است

بامدادخبر– اجرای این گونه پروژه ها مطالبه مردم است و اهمیت این پروژه ها وقتی بیشتر میشود که مردم از آن استقبال کنند و این نشان از موفقیت پروژه دارد. به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حیدر اسکندرپور افزود: چنین پروژه ای شاید از نظر حجم کوچک باشد اما در زندگی مردم بسیار اثر گذار است چون […]

بامدادخبر اجرای این گونه پروژه ها مطالبه مردم است و اهمیت این پروژه ها وقتی بیشتر میشود که مردم از آن استقبال کنند و این نشان از موفقیت پروژه دارد.

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  حیدر اسکندرپور افزود: چنین پروژه ای شاید از نظر حجم کوچک باشد اما در زندگی مردم بسیار اثر گذار است چون امروز اکثر مردم در آپارتمانهایی با متراژ کم زندگی میکنند، فضاهای رفاهی محدود است و با احیا اینگونه فضاها و حضور در آنها، دقایقی از فشارهای مختلف بر آنها کاسته می شود.

وی در خصوص علت تاخیر در عملیات اجرایی پروژه گفت: با توجه به نوسانات بازار و بالا رفتن هزینه دیگر پیمانکاران حاضر به کار با قیمت قبلی نبودند و با توجه به اینکه باید قرارداد را باید عوض میکردند، باعث شد کار چند ماهی با تاخیر اجرا شود.

شهردار شیراز با تقدیر از باغدارانی که در اجرای این پروژه با شهرداری همکاری کردند، اضافه کرد: اگر همراهی باغداران نبود این پروژه به ثمر نمی رسید، معتقدیم با سیاست انقباضی که تا کنون در باغها اجرا شده نمیشود کار کرد بلکه باید با وضع قوانین جدید به باغ داران هم فرصتهایی بدهیم که با دل خوش و اطمینان بیشتر باغها را نگهداری و برای نسل بعدی حفظ کنند.

اسکندرپور خاطرنشان کرد: معتقدم‌ مردم می‌توانند باغات قصردشت را احیا کنند و با احیای فضای اطراف باغات و حضور مالکین در باغات، خودشان باغ را احیا و نگهداری می کنند.

وی با اشاره به نامگذاری این پیاده راه به نام یکی از شهیدان والامقام و تقدیر از خانواده شهید رادفر افزود:  شهدا متعلق به کل کشور و جز میراث‌ معنوی کشور هستند.

براساس این گزارش، پیاده راه شهید رادفر واقع در پشت بیمارستان دنا خیابان شهید رادفر با هدف کیفیت بخشی به فضاهای عمومی شهر با رویکرد تعالی بخشی به پروژه ها و انتقال حس خوب به شهروندان و ترویج فرهنگ ورزش، سلامتی و تقویت زندگی پیاده در شهر افتتاح شد.

این پروژه به طول ۵۰۰ متر ، مساحت سنگفرش ۲۵۰۰ مترمربع، فضاسازی جانبی ۱۰۰۰ متر مربع، نورپردازی با ۱۰۰ دستگاه چراغ دفنی و ۳۵ پایه چراغ،  احداث دو آبنما عرضی در طول مسیر و بازسازی ۷۰۰ مترمربع نمای کاهگلی انجام شده است.

بسیاری از مشکلات کشور نتیجه غروب مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد