معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

آغاز به کار مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی، با تعرفه دولتی

بامداد خبر: به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی برای ارایه خدمت رسانی به عموم مردم و با تعرفه دولتی، آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «مهرداد شریفی» با اشاره […]

بامداد خبر: به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی برای ارایه خدمت رسانی به عموم مردم و با تعرفه دولتی، آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «مهرداد شریفی» با اشاره به اینکه پیش از این، واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی به بخش خصوصی واگذار شده بود، گفت: ارایه خدمات تخصصی دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این مرکز درمانی یکی از درخواست های مراجعان و مسوولان مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی بود که به همت مجموعه معاونت درمان دانشگاه با جذب دندانپزشک و تامین و آماده سازی تجهیزات واحد دندانپزشکی، با هدف ارائه خدمت به عموم مردم انجام شد.

او با اشاره به ارایه خدمات این مرکز دندانپزشکی با تعرفه دولتی، افزود: خدماتی نظیر ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، ارتودنسی، پروتز و روکش دندان در تمام رده های سنی در این مرکز ارائه می شود.

دکتر شریفی با بیان فعالیت ۹ یونیت دندانپزشکی با لوزام موردنیاز در این واحد دندانپزشکی ادامه داد: در حال حاضر ۶ متخصص پروتز دندانی، ارتودنسی، درمان ریشه، جراح فک و صورت و اطفال و سه دندانپزشک عمومی در این مرکز دندانپزشکی، پذیرای مراجعان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته در نوبت صبح آماده خدمت به مراجعان است، اظهار کرد: با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک نوبت عصر و شب این مرکز دندانپزشکی نیز راه اندازی می شود.

این مرکز دندانپزشکی در مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی واقع در شهر شیراز، خیابان فخرآباد، جنب اداره برق، با برخورداری از اساتید مجرب و امکانات مطلوب و تعرفه های درمانی دولتی در محیطی مجهز به سیستم های پیشرفته و استریل، آغاز به کار کرده است./