هفته پرکار نمایشگاه های بین المللی فارس:

نمایشگاه های بین المللی تلکام و الکامپ برگزار می شود

بامداد خبر:معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه های بین المللی این بار میزبان شرکت هایی از حوزه فناوری و علوم رایانه،ارتباطات و مخابرات خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، منصوری افزود: شرکت هایی از سراسر کشور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آخرین فناوری های روز دنیا را در […]

بامداد خبر:معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه های بین المللی این بار میزبان شرکت هایی از حوزه فناوری و علوم رایانه،ارتباطات و مخابرات خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، منصوری افزود: شرکت هایی از سراسر کشور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آخرین فناوری های روز دنیا را در حوزه های رایانه، تجارت الکترونیک و شبکه به معرض دید عموم خواهند گذاشت.
او ادامه داد: به همراه این عنوان نمایشگاه ها قرار است هجدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام هم برگزار شود تا تولیدکنندگان و نمایندگانی فعال در زمینه های اینترنت، مخابرات و ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی حضور پیدا کنند.
معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی شهر زیبا و نخستین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند از عنوان نمایشگاه های دیگری است که در این هفته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.

منصوری بیان کرد: این دو عنوان نمایشگاه فرصت خوبی در اختیار مدیران شهری قرار می دهد تا از نزدیک با فناوری های روز دنیا در حوزه خدمات شهری آشنا شوند.
معاون اجرایی شرکت نمایشگاه های بین المللی گفت: علاقه مندان می توانند از روز دوشنبه نهم تا پنج شنبه ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین الملی فارس از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

او گفت: بازدیدکنندگان برای دریافت بلیط بازدید رایگان به سایت شرکت نمایشگاه های بین اللملی فارس به آدرس www.farsfair.ir مراجعه کنند.