محمد جواد بیات ، مدیر مجموعه پرورش ماکیان بیات فارم:

در زمینه پرورش ماکیان زینتی استقبال فرا تر از حد انتظار بوده

بامداد خبر:این کار آفرین جوان شیرازی که در نمایشگاه دام،طیور و آبزیان شیراز بعنوان غرفه دار شرکت کرده است با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه بعد از سه سال وقفه بدلیل  شیوع کرونا   گفت: ما باز خورد خوبی از شرکت در نمایشگاه دریافت کرده ایم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی گفت :مخصوصا […]

بامداد خبر:این کار آفرین جوان شیرازی که در نمایشگاه دام،طیور و آبزیان شیراز بعنوان غرفه دار شرکت کرده است با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه بعد از سه سال وقفه بدلیل  شیوع کرونا   گفت: ما باز خورد خوبی از شرکت در نمایشگاه دریافت کرده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، وی گفت :مخصوصا غرفه مجموعه باغ ماکیان بیات که با نمایش مرغ و خروسها از نژادهای مختلف واردادتی به شکل تاکسیدرمی و زنده بیشترین توجه را به خود جلب کرد.وی گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار فعالان این حوزه قرار داده است تا با آشنایی با  دیگرهمکاران زمینه بر طرف کردن نیازهای خود بدون واسطه را فراهم کنند. این کارآفرین گفت: اینجا زمینه مناسبی فراهم شده برای کسانی که شغل مناسبی ندارند با برطرف کردن نیاز دیگران مثل بسته بندی زمینه ایجاد شغل دلخواه خود را فراهم کنند.

وی  با  ذکر اینکه، بدلیل جذابیت موضوع برای مردم ، در زمینه پرورش ماکیان زینتی استقبال فرا تر از حد انتظار بوده گفت: به دلیل تنوع نژادها و سایز مرغ و خروسها موضوع برای مخاطب  جالب بوده است. وی گفت : ما با ارائه نژادهای سه منظوره که هم خاصیت زینتی ،تخمگذاری وهم گوشتی دارند توانستیم نظر مخاطب را به سمت این صنعت جلب کنیم.

وی در زمینه آموزش نیز با ذکر این که  مجموعه ماکیان زینتی بیات  ،از طرف نظام مهندسی کشاورزی و منایع طبیعی فارس مسئول برگزاری کلاس های آموزش پرورش  در این زمینه شده که به مناسبت نمایشگاه شامل تخفیف های ویژه در زمینه پرورش میلورم و ماکیان زینتی شده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه این مجموعه یا بعد از اتمام نمایشگاه از طریق فضای مجازی اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر مزرعه پرورش ماکیان بیات با ذکر این که تمرکزاین نمایشگاه با توجه به عنوان خود که باید بر دام و طیور و آبزیان باشد ،اما بجای معرفی نژادها در این زمینه بیشتر در زمینه جانبی فعال بوده و کمتر به این مهم پرداخته است.وی که به صورت جدی در نمایشگاههای کشور های همسایه از جمله ترکیه شرکت می کند از رویکرد متفاوت صنعت نمایشگاهی برای حمایت از بخش طیور ،خصوصا طیور زینتی خبر داد و گفت در این کشورها ؛تمام این هماهنگی ها زیر نظر فدراسیون ماکیان زینتی انجام می شود که ما نیز در پی تاسیس این فدراسیون برای کشور عزیزمان هستیم و در صورت حمایت این قدم مهم برای صنعت طیور زینتی برداشته خواهد شد.