مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس تشریح کرد؛

برنامه‌های استان فارس برای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

“فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود” بامداد خبر:مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس با حضور در جلسه شورای اداری استان برنامه های پیش‌بینی شده سالروز آزادسازی خرمشهر در استان فارس را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار […]

“فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود”

بامداد خبر:مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس با حضور در جلسه شورای اداری استان برنامه های پیش‌بینی شده سالروز آزادسازی خرمشهر در استان فارس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» در جلسه شورای اداری استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و با حضور استاندار و مسئولین ارشد استان برگزار شد با اشاره به اینکه فتح خرمشهر قلب رویدادهای دفاع مقدس و بزرگترین پیروزی رزمندگان ما بود از همه دستگاه‌ها و ادارات خواست نهایت تلاش خود را جهت گرامیداشت این رویداد به کار ببرند و در این خصوص حماسه‌آفرینی کنند.
سردار «کوشکی» با بیان اینکه این پیروزی کاخ آمال صدام ملعون را فرو ریخت اظهار داشت: تکریم این ایام تکریم حماسه آفرینی رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای این عملیات است و باید این امر مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد.
سردار کوشکی با اشاره به  اینکه ما سه راهبرد در جهت پیروزی در دفاع مقدس در پیش گرفتیم تصریح کرد: از این سه راهبرد دو مورد آن یعنی دفع تجاوز از دشمن و آزادسازی سرزمینهای اشغال شده، با عملیات فتح خرمشهر محقق شد و سپس راهبرد سوم یعنی  تعقیب و تنبیه متجاوز آغاز شد.
دبیر ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان فارس با بیان اینکه ایجاد امید و نشاط و بسط و گسترش فرهنگ جهاد تبیین، تاکید مقام معظم رهبری است به تشریح رئوس برنامه‌های این مراسم پرداخت و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک در مرکز استان و شهرستانها در روز سوم خرداد، گلباران قبور مطهر شهدا، جهاد تبیین، برپایی ایستگاه خاطره با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس، رونمایی از  تولیدات و کتب چاپ شده حوزه دفاع مقدس، تولید محتوا جهت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شب شعر و خاطره، برگزاری ویژه برنامه سوم خرداد در صداوسیمای مرکز فارس، برگزاری نمایش‌های خیابانی و روایت خاطرات فتح خرمشهر در بستر فضای مجازی از اهم برنامه های این روز خواهد بود.
سردار کوشکی افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از ۱۷ اردیبهشت تا پنجم خرداد دیگر برنامه این ایام است که نامه آن به مدیران ادارات ابلاغ خواهد شد.
مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: سرکشی ازخانواده‌های معزز شهدا به ویژه شهدای فتح خرمشهر و سرکشی از ایثارگران به ویژه جانبازان،  فضاسازی محیط اداری و محیط شهری و تجلیل از پیشکسوتان فتح خرمشهر از دیگر برنامه‌های ما جهت گرامیداشت این ایام است تا بخشی از رخدادهای این رویداد بزرگ پاس داشته شود.