پیام تبریک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بامداد خبر:شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا، سرداران و کارکنان سلحشور این نهاد انقلابی تبریک گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا، سرداران […]

بامداد خبر:شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا، سرداران و کارکنان سلحشور این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر شیراز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرمانده معظم کل قوا، سرداران و کارکنان سلحشور این نهاد انقلابی تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

سپاه پاسداران بعنوان نهاد برخاسته از متن انقلاب و مردم به فرمان بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تاسیس و در وصف این نیروی مردمی فرمودند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»

با گذشت ۴۳ سال حضور پرثمر این نهاد مردمی تحت تدابیر و منویات حکیمانه و خردمندانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، فتنه‌ها و دسیسه‌های نظام  سلطه و استکبار و در راس آنها آمریکا و اسراییل علیه ملت ایران، ناکام مانده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی ده‌ها سال عمر بابرکت خود بر سربلندی و کسب افتخارات بسیار ایران در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و میدان‌های خدمت‌رسانی و سازندگی به مردم، خوش درخشیده و در صحنه حوادث و بلایای طبیعی در سال‌های اخیر از جمله سیل، زلزله و مقابله با ویروس منحوس کرونا با حضور مؤثر خود درکاهش آسیب‌ها، افتخار آفرینی کرده است.

شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز افتخار دارد به عنوان  مجموعه ای خدمت رسان در سومین حرم اهل بیت(ع) در زمره همراه هان این نهاد مقدس در پشتیبانی از اقدامات پرافتخار برای عمران، آبادانی و محرومیت زدایی قرار دارد و در سالی که با تدبیر رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان سال “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین” نامگذاری شده، تلاش دارد با همکاری با سپاه در تحقق فرامین حکیمانه رهبر انقلاب  اسلامی گام بردارد.

اینجانبان با تجلیل از زحمات و خدمات شبانه‌روزی نیروهای سپاه در بخشهای مختلف و تکریم مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید، ایثارگران، رزمندگان و خانواده معزز آنان بویژه با ادای احترام به ساحت بلند سردار دلها، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی و کارکنان دلاور و سلحشور سپاه فجر استان فارس و سایر یگان های مستقر در شیراز، دوام توفیقات و سربلندی عزیزان پاسدار را در تحقق رسالت‌ها و مأموریت‌های خطیرشان از درگاه خداوند متعال مسألت مینمائیم.

سید احسان اصنافی /شهردار شیراز * مهدی طاهری/رئیس شورای اسلامی شهر شیراز