سرپرست سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد:

نصب المان ها فاخر شهری در راستای معرفی فرهنگ و هویت شیراز

بامداد خبر :سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در اولین جلسه هماهنگی معاونت سیما و منظر با مسئولین زیباسازی مناطق یازده گانه شهرداری در سال ۱۴۰۱ گفت: المان های شهری به عنوان عنصر شاخص از شهر ابزاری ارزشمند برای معرفی هویت شهر می باشند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ روح الله […]

بامداد خبر :سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در اولین جلسه هماهنگی معاونت سیما و منظر با مسئولین زیباسازی مناطق یازده گانه شهرداری در سال ۱۴۰۱ گفت: المان های شهری به عنوان عنصر شاخص از شهر ابزاری ارزشمند برای معرفی هویت شهر می باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ روح الله مظفری سرپرست سازمان با اشاره به اینکه المان ها می توانند آینه ای تمام نما، از هویت و فرهنگ شهر باشند گفت: نمادها و المان شهری که در فضای های عمومی نصب می شوند ضمن بالا بردن کیفیت بصری محیط باعث می شوند که شهروندان و ببیندگان درک بهتری نسبت به‌ محیط زندگی، مفاخر، مشاهیر، آداب و رسوم خود بدست بیاورند.

مظفری با بیان اینکه در زمینه المان های شهری نیازمند خلاقیت ،نوآوری و ایده های جدید هستیم افزود: شهر شیراز تنها متعلق به شهروندانش نیست و بسیاری از مردم در جهان کشور ایران را به نام شهر شیراز می شناسند و با در نظر گرفتن اینکه شیراز توسط مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری شده است می بایست المان های ملی، مذهبی و اسلامی فاخری در این شهر نصب گردد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به تاثیر و نقش المان های شهری در زندگی شهروندان اشاره کرد و گفت: در هر المان های شهری معانی خاصی به کار برده شده است که اگر این مفاهیم در ذهن شهروندان جای بگیرد، به عناصری هویتمند و شاخص در سطح شهر تبدیل خواهند شد.