شهردار شیراز از بازار و محور تاریخی زند بازدید کرد

بامداد خبر: سید احسان اصنافی بهمراه مصلی نژاد شهردار منطقه تاریخی و جمعی از مدیران شهرداری از محور تاریخی زندیه و فضاهای پیرامون حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) بازدید و با کسبه، بازاریان و مسافرین نوروزی درخصوص نحوه ارائه خدمات به آنان گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، شهردار شیراز، […]

بامداد خبر: سید احسان اصنافی بهمراه مصلی نژاد شهردار منطقه تاریخی و جمعی از مدیران شهرداری از محور تاریخی زندیه و فضاهای پیرامون حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) بازدید و با کسبه، بازاریان و مسافرین نوروزی درخصوص نحوه ارائه خدمات به آنان گفت‌وگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، شهردار شیراز، بازار تاریخی زند را یکی از مهمترین ظرفیت های این شهر برای جذب گردشگر دانست و افزود: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا داشته های شهر را به تمام هم میهنان خود معرفی کنیم.
اصنافی ابراز داشت: امیدوارم با اقدامات شهرداری و دیگر نهادهای دخیل در حوزه گردشگری شاهد رونق در بازار شیراز باشیم.
وی ادامه داد: از کسبه ای که امسال تلاش کردند تا بازار شیراز فعال باشد سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم سال آینده بازار در ایام گردشگر پذیری همچنان پر رونق و فعال باشد.
گفتنی است، عمده گردشگران و جمعی از بازاریان از شهرداری شیراز بدلیل پاکیزگی، گل آرایی و قراردادن نمادهای مختلف در محور زند شیراز تقدیر کردند.