رییس شورای اسلامی شهر مطرح کرد،

ماموریت سخت و از نظر مالی تهاجمی شهرداری شیراز در سال آینده

بامداد خبر:جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز با حضور رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران این نهاد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهدی ‌طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست با اشاره به بودجه سال آتی شهرداری خطاب به مدیران گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرداری در سال آینده […]

بامداد خبر:جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز با حضور رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهدی ‌طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست با اشاره به بودجه سال آتی شهرداری خطاب به مدیران گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرداری در سال آینده افزایش دارد، ماموریت سخت و از نظر مالی تهاجمی پیش رو دارید.

طاهری افزود: برای اینکه شاهد خیز مالی در سال آتی باشیم، ساختار باید چابک باشد و ریل گذاری لازم انجام شود. مدیران نگاه جهادی داشته باشند و تفکر انقلابی حاکم باشد.

وی ادامه داد: با این بودجه به دنبال اجرای پروژه های بزرگ شهری اما فکورانه و عالمانه بر طبق نیاز شهر هستیم.

سید احسان اصنافی شهردار شیراز نیز در این نشست گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز، حوزه های مختلف باید اقدامات و آمادگی لازم را در حوزه هایی همچون فضای سبز، زیباسازی، مدیریت تردد و ترافیک در ایام نوروز و … داشته باشند.

اصنافی بر لزوم تعامل شهرداری های مناطق با پیمانکاران تاکید کرد و افزود: در حوزه پرداخت به پیمانکاران عدالت وجود داشته باشد.

شهردار شیراز با اشاره به انتصابات
اخیر در این مجموعه گفت: تلاش کردیم انتصاب ها از بدنه شهرداری شیراز و بنابراین، هم اکنون وقت کار است و حوزه ها باید برای تحقق بودجه همت کنند.

آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز نیز در این نشست با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در اسفندماه گفت: مجموعه خدمات شهری، معاونت عمرانی و مناطق یازده گانه آمادگی لازم جهت بارندگی ها وجود داشته باشند.

فرج زاده در خصوص اقدامات لازم جهت آمادگی برای عید نوروز اضافه کرد: اقدامات لازم توسط حوزه های مربوطه در خصوص زیباسازی، درختکاری و کاشت گل در میادین و بولوارهای اصلی، لکه گیری آسفالت معابر، کنترل و مدیریت ترافیک در اسفندماه و ایام نوروز به ویژه در هسته مرکزی شهر و … برنامه ریزی و انجام شود.

لازم به ذکر است که در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز، آیین تکریم و معارفه تنی چند از مدیران شهری برگزار و از زحمات و خدمات اسماعیل صالحی معاون پیشین فنی و عمرانی، محمدرضا زندیه رییس پیشین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، حمید کشتکار سرپرست پیشین معاونت خدمات شهری، محسن حدیقه جوانی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و سید وهاب طبایی زاده مدیرکل پیشین عمرانی تقدیر شد.

همچنین در این آیین، محمود صفایی به عنوان معاون شهرسازی و معماری، محمد امین به عنوان معاون فنی و عمرانی، هادی شهدوست شیرازی معاون حمل و نقل و ترافیک، غلامرضا غلامی به عنوان معاون خدمات شهری، روح الله مظفری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و بابک همتی به عنوان مدیرکل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز معارفه شدند.