رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد:

توافق با شستا برای سرمایه‌گذاری در پروژه های بزرگ جنوب کشور

بامداد خبر:رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس از توافق با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای انجام پروژه های بزرگ جنوب کشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،ابراهیم عزیزی رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس و نماینده شیراز و زرقان در همین رابطه اظهار داشت: در نشستی که با مدیر عامل شستا برگزار شد، […]

بامداد خبر:رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس از توافق با شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برای انجام پروژه های بزرگ جنوب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،ابراهیم عزیزی رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس و نماینده شیراز و زرقان در همین رابطه اظهار داشت: در نشستی که با مدیر عامل شستا برگزار شد، نظر این هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری برای انجام پروژه‌های بزرگ جنوب کشور جلب شد.

او با بیان اینکه شستا طی ۴سال ۴۰۰هزار میلیارد تومان در پروژه ها سرمایه‌گذاری خواهد نمود، گفت: تلاش فراکسیون جنوب کشور این است که سهم عمده ای از این سرمایه‌گذاری را به پروژه های بزرگ و محرک جنوب کشور تخصیص دهد.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه شستا برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی است، افزود: در این نشست با ارائه گزارشی از پروژه ها، مسوولان شستا پروژه‌های جنوب را در اولویت قرار دادند.

او خاطرنشان کرد: فراکسیون جنوب از ظرفیت شستا در این راستا بیشتر استفاده خواهد کرد لذا سعی خواهیم کرد به صورت مستمر جلسات خود را تا حصول نتایج قطعی دنبال کنیم.

عزیزی همچنین از تشکیل دبیرخانه فراکسیون جنوب کشور مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون جنوب برای جبران عقب ماندگی های این منطقه از کشور از همه ظرفیت های سرمایه گذاری هلدینگ ها و وزارت خانه ها بهره خواهد برد.

لازم به ذکر است فراکسیون جنوب کشور مجلس برای نخستین بار با حضور نمایندگان هفت استان جنوب کشور شامل فارس، بوشهر،هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و یزد در خانه ملت شکل گرفته که ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در این دوره با کسب حداکثر آرا، به ریاست این فراکسیون رسید.

استان های مذکور حدود ۸۰نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.