نقش حساس خانواده کارکنان در موفقیت‌های پلیس

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “فسا” در جمع خانواده کارکنان گفت: در موفقیت نیروهای پلیس که ماموریت خطیر حفظ امنیت بر عهده دارند بردباری، پشتیبانی، محبت و مهربانی خانواده آنان نقش به سزایی دارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و با حضور خانواده جمعی از کارکنان […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “فسا” در جمع خانواده کارکنان گفت: در موفقیت نیروهای پلیس که ماموریت خطیر حفظ امنیت بر عهده دارند بردباری، پشتیبانی، محبت و مهربانی خانواده آنان نقش به سزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این مراسم که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و با حضور خانواده جمعی از کارکنان انتظامی فسا برگزار شد، سرهنگ “محمدهاشم قسام ” با خوشامدگویی و تبریک روز زن به همسران پرسنل، بیان کرد: اگر دغدغه‌های شغلی با مشکلات خانوادگی آمیخته شود احساس انجام وظیفه با همه تعهدی که شخص دارد ممکن است با وقفه رو به رو شود.

وی افزود: تلاشگران عرصه نظم و امنیت جهت انجام هر چه بهتر خدمتشان نیاز به حمایت روحی و روانی دارند که این امر مهم در کانون گرم خانواده و با حمایت آنها محقق می‌شود و باید قدردان خانواده معزز کارکنان ناجا بود.

فرمانده انتظامی فسا در بخش دیگری از سخنان خود، تربیت را از حیاتی ترین ابعاد زندگی انسان برشمرد و تصریح کرد: فرزندان، نعمت و امانت الهی هستند که والدین درباره سلامت، رشد و تربیت آنان مسئولند تا در پرتو تربیت صحیح به سعادت نائل شوند.

گفتنی است در ادامه این مراسم، کلاس آموزشی آشنایی با آسیب ها و فرصت‌های فضای مجازی توسط کارشناس پلیس فتا برگزار و از جمعی از خانواده های پرسنل که در حوزه های قرآنی و فرهنگی فعال بودند تجلیل به عمل آمد.