نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

مجلس امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرد

بامداد خبر:نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم اختصاص امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،ابراهیم عزیزی در گردهمایی سیاسی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه بر ضرورت شناخت اقدامات نظام سلطه جهت خنثی کردن آنها تاکید کرد و […]

بامداد خبر:نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم اختصاص امتیازات ویژه برای طبقات خاص را حذف کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،ابراهیم عزیزی در گردهمایی سیاسی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه بر ضرورت شناخت اقدامات نظام سلطه جهت خنثی کردن آنها تاکید کرد و اظهار داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار همچنان دشمن درجه یک اندیشه های بلند و آزادی خواهانه ملت رشید ایران است که در این راستا سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته نشان دادن حال و ناامید کردن از آینده را دنبال می کند.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن به هر شیوه ای متوسل می شود تا در اذهان مردم این گونه رسوخ کند که شرایط کشور خوب نیست و با لجن پراکنی در رسانه ها و فضای مجازی این راهبرد را دنبال می نماید.
رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه دشمن با شیوه های احاله و نفوذ و استحاله اهداف خود را دنبال می کند، افزود: در تمام مسائل اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و… این شیوه ها دنبال می شود که ابعاد مختلفی را در بر می گیرد.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و ظرفیت‌های مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: قوانین و مدیران ناکارآمد دو مشکلی بود که مجلس روی آن متمرکز شد چرا که معتقدم بیشتر مشکلات کشور از این دو مورد نشات می گیرد.
عزیزی ادامه داد: متأسفانه در سال های اخیر سیاست ها و مدیریت های غلط اقتصادی موجب خلق پول و تورم شد به طوری هزاران میلیارد تومان برای وارد کردن هفت قلم کالای اساسی باارز ترجیحی اختصاص یافت و باز هم مشکل حل نشد و حتی آقایان قرارگاه مرغ زدند!
او حذف ویژه خواری را از دیگر اقدامات مجلس یازدهم برشمرد و افزود: یکی از اقدامات مجلس یازدهم حذف امتیازات ویژه برای طبقات خاص بود چراکه معتقدیم این موضوع در شأن نظام اسلامی نبوده و نیست.
به گفته عزیزی این امتیازات به دلیل مدیریت های ناکارآمد و غیر انقلابی در حالی به طبقات خاص اختصاص می یافت که خانواده شهدا و ایثارگران و مردم به عنوان ولی نعمتان اصلی انقلاب، بعضاً مورد بی مهری قرار می گرفتند لذا مجلس با قدرت برای حذف این امتیازات پای کار آمد.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود بیش از ۱۳هزار قانون موجب تورم قانون شده است، خاطرنشان کرد: نمی توان گفت همه مشکلات حل شده اما مجلس همه توان خود را برای اصلاحات نظام های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کار گرفته و ابتدا نیز از خود شروع کرده تا با به روز آوری قوانین بستر های لازم را برای اصلاح فراهم کند.
نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح به کشور و لزوم توجه به بنیه دفاعی نیز گفت: نیروهای مسلح دژ تسخیرناپذیر ایران اسلامی هستند.
او همچنین در پایان گفت: مجلس برای تقویت بنیه دفاعی به زیرساخت های کشور توجه جدی کرده تا بتواند بخشی از نیازمندی ها را پاسخ دهد.
لازم به ذکر است نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان به پرسش های حاضرین پاسخ داد.