شهردار شیراز گفت:

راه حل معضل ترافیک گویم، احداث کمربندی از سمت جنوب گویم و اتصال به ۵۵ متری پشت گلستان است 

بامداد خبر:با حضور شهردار شیراز، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سرپرست شرکت عمران صدرا و تعدادی از مدیران شهرداری شیراز نشستی پیرامون محورهای انتقال ترافیک آزاد راه منطقه شمال غرب شیراز از جمله کمربندی گویم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس سید احسان اصنافی در […]

بامداد خبر:با حضور شهردار شیراز، مدیرکل راه و شهرسازی فارس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سرپرست شرکت عمران صدرا و تعدادی از مدیران شهرداری شیراز نشستی پیرامون محورهای انتقال ترافیک آزاد راه منطقه شمال غرب شیراز از جمله کمربندی گویم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،مهندس سید احسان اصنافی در این نشست اظهار داشت: ترافیک سنگینی در قسمت شمال غرب شیراز بویژه در ایام تعطیل داریم که با افتتاح آزادراه شیراز به اصفهان این بار ترافیکی افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه  آزاد راه شیراز به اصفهان مسیر را کوتاه تر خواهد کرد لذا استقبال خوبی از آن صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: باید پیش از تکمیل و بهره برداری از آزاد راه با هم افزایی دستگاه های متولی فکری به حال ترافیک منطقه شمال غرب کرد.
شهردار شیراز ادامه داد: تنها راه دسترسی به شیراز از سمت شمال غرب محور گویم بوده که در حال حاضر اکثر مواقع ترافیک آن  اشباع است.
وی با تاکید بر ساماندهی محور گویم عنوان کرد: احداث کمربندی گویم و اتصال شهر صدرا به آزاد راه  باعث می شود بار ترافیکی از روی محور فعلی برداشته شود.
مهندس اصنافی پیرامون کمربندی گویم خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه ترافیک مسیر فعلی دکتر حسابی، دوکوهک و گویم در اکثر مواقع اشباع بوده، با احداث کمربندی در جنوب گویم و اتصال آن به بزرگراه ۵۵ متری پشت شهرک حافظ و سپس حسینی الهاشمی موجب تقسیم ترافیک و درنتیجه کاهش آن خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری شیراز در حال احداث ۵۵ متری پشت شهرک حافظ است، گفت: در محور شمال غرب، شهرداری شیراز محور گویم را ساماندهی خواهد کرد و با کمک راه و شهرسازی باید کمربندی گویم را احداث کرد تا ترافیک روان و منتقل شود.
شهردار کلانشهر شیراز اضافه کرد: احداث مسیر تنگ قره پیری که در دست اقدام هست که با انتقال ترافیک صدرا به بزرگراه محلاتی و کمربندی منجر به کاهش ترافیک محور دکتر حسابی خواهد شد.