مدیر شعب استان فارس اعلام کرد:

افتتاح حساب سریع و آنلاین در بانک مهر ایران بدون مراجعه به شعبه

بامداد خبر : نحوه افتتاح حساب آنلاین با هدف طرح مانع زدایی از دریافت وام و تسهیلات با هدف پشتیبانی از تولید در بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت جدی پیگیری ، اجرا و اعلام شد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ […]

بامداد خبر : نحوه افتتاح حساب آنلاین با هدف طرح مانع زدایی از دریافت وام و تسهیلات با هدف پشتیبانی از تولید در بانک قرض الحسنه مهر ایران بصورت جدی پیگیری ، اجرا و اعلام شد.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ شمس الدینی مدیر شعب استان فارس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری بیان نمودند :
در همین راستا طراحی سامانه افتتاح حساب آنلاین ، تشکیل پرونده تسهیلاتی و تسهیلات بدون ضامن از جمله شاخصه های بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت کاهش مشکلات و مراجعات مکرر مخاطبین به شعب بانک می باشد که قطعا نیاز به پشتیبانی اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشد .
 مدیر شعب بانک مهر ایران استان فارس افزود: این موضوع برگرفته از شعار سال می باشد و نشان از سرلوحه قراردادن این شعار در برنامه عملیاتی جهت کاهش و حذف موانع موجود و سرعت بخشیدن به روند پاسخگویی به مخاطبین بعنوان خط مشی بانک می باشد.
بر اساس این گزارش افتتاح حساب آنلاین از طریق همراه بانک به شرح ذیل می باشد:
«مهریران» نام جدید همراه بانک مهر ایران است که با هدف ارائه تمامی خدمات بانکی و پرداخت به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور در شعب، طراحی شده است. افتتاح حساب کاملا آنلاین، جدیدترین خدمت ارائه شده توسط بانک مهر ایران است که استفاده از آن، تنها از طریق نصب اپلیکیشن مهریران امکان‌پذیر می‌باشد. «مهریران» دریچه جدیدی به سوی بانک‌داری آنلاین است که بدون شک با خدمات منحصر به فرد، شما را شگفت‌زده می‌کند
در این روش ابتدا باید اپلیکیشن مهریران (همراه بانک مهر ایران)  را دانلود و نصب نمایید سپس با وارد نمودن اطلاعات درخواستی حساب خود را افتتاح نمایید.
مزایا :
احراز هویت بیومتریک (کاملا آنلاین)
افتتاح حساب در کمتر از ۲۴ ساعت
بدون مراجعه به شعبه
ارسال کارت حساب از طریق پست (حداکثر ۴۸ ساعت)
فعالسازی سریع رمز اول و دوم ایستا و پویای کارت از طریق همراه بانک
فعالسازی سریع نام کاربری و رمز عبور همراه بانک از طریق اپلیکیشن
افتتاح حساب آنلاین از طریق سایت بانک
برای دریافت اپلیکبشن همراه بانک مهر ایران و افتتاح حساب آنلاین کلیک کنید
روش افتتاح حساب از طریق سایت بانک مهر ایران
در این روش افتتاح حساب از طریق سایت بانک انجام می شود.
مزایا
ورود اطلاعات به صورت غیر حضوری
امکان ارسال کارت حساب از طریق پست