بازدید سرزده شهردار شیراز از شهرداری منطقه هفت؛

شهردار شیراز شخصا مشکلات مردم منطقه هفت را بررسی کرد

بامداد خبر :شهردار شیراز به همراه جمعی از مدیران شهری از قسمت های مختلف ساختمان شهرداری منطقه هفت شیراز بازدید کرد و از نزدیک با پرسنل منطقه و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز به همراه معاونین و مدیران شهرداری در بازدید از […]

بامداد خبر :شهردار شیراز به همراه جمعی از مدیران شهری از قسمت های مختلف ساختمان شهرداری منطقه هفت شیراز بازدید کرد و از نزدیک با پرسنل منطقه و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،، مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز به همراه معاونین و مدیران شهرداری در بازدید از شهرداری منطقه هفت از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت و با پرسنل منطقه و مراجعه کنندگان به گفتگو پرداخت.

شهردار شیراز در این بازدید اظهار داشت: خدمات رسانی به شهروندان در همه زمینه ها باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد و با برنامه ریزی لازم تمامی مناطق یازده گانه باید در کمترین زمان ممکن نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام نمایند و با برنامه های در پیش رو این روند قطعا اتفاق خواهد افتاد.
وی ادامه داد: باید از بروکراسی های اضافی و زاید در شهرداری جلوگیری شده و در امور شهروندان تسریع لازم صورت پذیرد.
مهندس اصنافی همچنین متذکر شد: مسئولین و مدیران باید مردمی باشند و درهای اتاقشان باید بر روی مردم باز باشد.

مهندس قاسم اکبری، شهردار منطقه هفت نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات انجام گرفته در سطح منطقه، موارد و مشکلات موجود و پرونده هایی که نیاز به مذاکره حضوری با معاون شهرسازی و معماری و مدیر املاک داشت را با شهردار شیراز مطرح و شهردار شیراز نیز نسبت به رفع موارد و مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر نمود.

در ادامه مهندس اصنافی شهردار شیراز در دفتر شهردار منطقه پذیرای شهروندان و مراجعه کنندگان بود و شخصا موضوعات و مشکلات آنان را شنیده و دستورات لازم را صادر کرد.
گفتنی است شهرداری منطقه هفت نیز در نظر دارد از خدمات مطلوب و زحمات ارزنده ای که توسط پیمانکاران در سطح منطقه انجام می گیرد تقدیر نماید و به همین منظور با حضور اصنافی شهردار شیراز از سه نفر از پیمانکاران و نیروهای فضای سبز که در نگهداری و بهسازی بوستان شهروند خدمات ارزنده ای انجام دادند با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.