بامدادخبر: صدور ۳۸ هزار سند تک برگ اراضی ملی در شهرستان فیروزآباد دادستان عمومی وانقلاب فیروزآباد از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و افزود: راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار گیرد. قاضی […]

بامدادخبر: صدور ۳۸ هزار سند تک برگ اراضی ملی در شهرستان فیروزآباد
دادستان عمومی وانقلاب فیروزآباد از صدور اسناد تک برگ در راستای تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی خبر داد و افزود: راهکارهای لازم برای برطرف شدن موانع در روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ در دستور کار قرار گیرد.
قاضی حامد استوار با اشاره به اینکه اجرای طرح کاداستر و صدور سند تک برگ برای عرصه های ملی شهرستان جزء اولویت‌های اصلی مجموعه منابع طبیعی است، افزود: در یک ماه اخیر برای ۳۸ هزار هکتار از اراضی ملی پلاک های خلف میمند، مجد‌آباد میمند، بیروکان، آبسرو جبل النارویه، کوه شودون، کوه پودنا، بیرحمزه ، زنجیران و لهراسب شهرستان سند تک برگ صادر شده که اجرای این طرح از سرعت مطلوبی در سطح شهرستان برخوردار است.
وی بر اهتمام جدی ادرات منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک شهرستان مبنی بر اجرای کامل طرح کاداستر اراضی ملی و صدور سند تک برگ برای این اراضی در شهرستان تأکید کرد.
این مقام قضایی در شهرستان فیروز آباد بیان کرد: تاکنون برای ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان سند صادر شده که این امر گامی مهم و مؤثر برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می رود و با توجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی مؤثر در تثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از دخل وتصرف اراضی منابع طبیعی محسوب می شود.