ستاره لهستانی در راه لیگ برتر؛

پیشنهادی که لواندوفسکی را وسوسه کرده است!

بامدادخبر–  چلسی از شانس قابل توجهی برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، نشریه بیلد مدعی شد چندی قبل بین پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی و مدیران باشگاه چلسی تماس هایی برقرار شده است.  چلسی در صورت عدم موفقیت در جذب […]

بامدادخبر چلسی از شانس قابل توجهی برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و لهستانی بایرن مونیخ برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، نشریه بیلد مدعی شد چندی قبل بین پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی و مدیران باشگاه چلسی تماس هایی برقرار شده است.  چلسی در صورت عدم موفقیت در جذب ارلینگ هالند در تابستان امسال و توافق با باشگاه دورتموند، برای جذب لواندوفسکی اقدام خواهد کرد. به نظر می رسد دستمزد پیشنهاد شده از سوی باشگاه جلسی رقم بالایی بوده و توجه ستاره لهستانی بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است. همچنین تیم توماس توخل فصل قبل موفق به فتح لیگ قهرمانان شد و با در اختیار داشتن یک ترکیب فوق العاده و مملو از ستاره های جوان، احتمالا در فصول آتی نیز از مدعیان اصلی کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد بود.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، نشریه بیلد مدعی شد چندی قبل بین پینی زاهاوی، مدیر برنامه رابرت لواندوفسکی و مدیران باشگاه چلسی تماس هایی برقرار شده است. چلسی در صورت عدم موفقیت در جذب ارلینگ هالند در تابستان امسال و توافق با باشگاه دورتموند، برای جذب لواندوفسکی اقدام خواهد کرد. به نظر می رسد دستمزد پیشنهاد شده از سوی باشگاه جلسی رقم بالایی بوده و توجه ستاره لهستانی بایرن مونیخ را به خود جلب کرده است.

همچنین تیم توماس توخل فصل قبل موفق به فتح لیگ قهرمانان شد و با در اختیار داشتن یک ترکیب فوق العاده و مملو از ستاره های جوان، احتمالا در فصول آتی نیز از مدعیان اصلی کسب موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد بود.