مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز خبر داد:

افتتاح پیاده راه استاد شجریان

بامدادخبر– مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ؛ از افتتاح پروژه های مختلف شهری همچون تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی (شهرک سعدی) و پیاده راه استاد شجریان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر حمید جورکش گفت: کفسازی و بهسازی گذرهای هفت پیچ، شوریده، حاج زینل، افشار، امام زاده ابراهیم، لب […]

بامدادخبرمدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ؛ از افتتاح پروژه های مختلف شهری همچون تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی (شهرک سعدی) و پیاده راه استاد شجریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر حمید جورکش گفت: کفسازی و بهسازی گذرهای هفت پیچ، شوریده، حاج زینل، افشار، امام زاده ابراهیم، لب آب و سرای روغنی از جمله پروژه های شهرداری منطقه ۸ است که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پارک میدان الله و منظر فضای سبز خلیج فارس از پروژه هایی است که در محدوده شهرداری منطقه ۷ به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی پارک ورزشی و پیست اسکیت نیز در بولوار تخت جمشید، شهرک صادقیه آغاز می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ادامه داد: سرای محله عرفان در بولوار عرفان غربی و پارک مطالعه در بولوار گفتار که توسط شهرداری منطقه ۵ شیراز احداث شده، به بهره برداری می رسد و عملیات ساخت ورزشگاه زنده یاد مهران اعتمادی نیز در بولوار گفتار آغاز می شود.

وی با اشاره به پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: افتتاح اولین خانه ورزش های رزمی، اولین خانه شطرنج و اولین خانه کشتی شهرداری شیراز در خیابان نواب صفوی، آغاز عملیات اجرایی باغ کودکانه و سالن تنیس روی میز پارک بعثت و سالن توپی مجموعه ورزشی کارگر در خیابان کارگر از جمله این پروژه هاست. اولین مرکز کار آفرین شهرداری شیراز از جمله پروژه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جورکش از افتتاح تقاطع ۳۵ متری خرامه – کمربندی خبر داد و گفت: با پیگیری های معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری شیراز، روشنایی تقاطع نیز تکمیل و در حال اتمام است و بزودی در هفته چهارم تیرماه بازگشایی و تقدیم شهروندان خواهد گردید

وی همچنین از افتتاح باغ بانوان (باغ سلامت) و پیاده راه استاد شجریان در چمران جنوبی در محدوده شهرداری منطقه ۶ در ایام عید قربان خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در پایان افزود: دیگر پروژه های سایر مناطق شهرداری نیز در ابتدای مرداد ماه تا اواخر مرداد آماده بهره برداری است و در لیست برنامه های افتتاح قرار دارد.