ولیعهد بحرین و وظیفه کاهش غم باخت

سوگواری شکست تلخ در روزنامه‌های بحرین

بامدادخبر– پیروزی پر گل تیم ملی ایران مقابل بحرین که برای نخستین بار در خاک این کشور به دست آمد، در روزنامه های بحرینی بازتاب زیادی داشت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین جام ملت […]

بامدادخبرپیروزی پر گل تیم ملی ایران مقابل بحرین که برای نخستین بار در خاک این کشور به دست آمد، در روزنامه های بحرینی بازتاب زیادی داشت.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در استادیوم ملی بحرین در شهر منامه میهمان این تیم بود و با ارائه یک عملکرد بی نقص به خصوص در نیمه دوم، با ۳ گل از سد بحرین گذشت و گام بزرگی برای صعود به دور بعدی برداشت.

شاگردان دراگان اسکوچیچ هر چقدر نیمه نخست را بدون تمرکز و با اشتباه آغاز کردند، اما در ادامه با در دست گرفتن کنترل بازی، سه بار دروازه میزبان را باز کردند و اگر شانس با ایران یار بود، آنها می توانستند گل های بیشتری را وارد دروازه بحرین کنند با این وجود تیم ملی با یک پیروزی بزرگ، برای نخستین بار در منامه و کشور بحرین، موفق به شکست این تیم شد.

شکست بحرین در حالی که آنها به لطف تصمیم عجیب و غریب AFC میزبانی این گروه را در اختیار داشتند، در روزنامه های صبح امروز این کشور بازتاب گسترده ای داشت و آنها نتوانستند از فرصت بازی در زمین خود بهره بگیرند و با این باخت، از دور رقابت ها کنار رفتند.

ایران ۳- هنگ‌کنگ ۱؛ تدارکات برای بازی بزرگ