ثبت ۳۹ هزارو ۹۷۰ درخواست استعلام در سامانه شهروند سپاری

بامدادخبر -معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آذرماه ۳۹ بیش از هزارو ۹۷۰ درخواست استعلام در سامانه شهروند سپاری شهرداری شیراز ثبت شده است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   جواد بهادری پیش ازظهرامروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد ۹ ماهه سامانه شهروند سپاری  پرداخت و افزود: امکان ثبت […]

بامدادخبر -معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آذرماه ۳۹ بیش از هزارو ۹۷۰ درخواست استعلام در سامانه شهروند سپاری شهرداری شیراز ثبت شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر   جواد بهادری پیش ازظهرامروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد ۹ ماهه سامانه شهروند سپاری  پرداخت و افزود: امکان ثبت و اخذ پاسخ استعلام آپارتمان‌های مسکونی، ثبت در خواست استعلام غیز از آپارتمان‌های مسکونی و نیز ثبت در خواست پروانه و عدم خلاف  در این سامانه مقدر است.

وی  خاطر نشان کرد: در بخش خدمات صدور پروانه ۳ هزارو ۱۵۲ درخواست، هزارو ۵۲۸ درخواست پایانکار ونیز هزارو ۲۰۴ درخواست عدم خلاف در سامانه شهروند سپاری در مناطق ۱۱ گانه تویط شهروندان ثبت شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز تصریح کرد: پاسخ  بیش از ۸۳ درصد از درخواست‌های آپارتمان‌های مسکونی، ۱۴ درصد مدارک نقص  و یا اشتباه کابران ابطال  و نیز ۲ درصد در انتظار پرداخت در کارتابل شهر‌وندی و یک درصد به صورت جاری در حال انجام است.

بهادری بیان داشت: شهروندان می توانند از خدمات آموزشی سایت که به صورت فایل‌های «تصویری پی دی اف و ویدئویی» و دربخش کلیپ‌های آموزش و راهنما برای آموزش بخش‌های مختلف سایت استفاده کنند.