داورزنی: استعفای مدیرعامل پرسپولیس را ندیده‌ام

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره شایعه استفعای «ایرج عرب» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استعفایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز به دستم نرسیده و آن را ندیده‌ام. «محمدرضا داورزنی» هنگام ورود به سالن برگزاری مراسم انتخاب و اعلام بهترین‌های فوتبال در لیگ هجدهم، با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، افزود: اینکه فدراسیون […]

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره شایعه استفعای «ایرج عرب» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استعفایی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هنوز به دستم نرسیده و آن را ندیده‌ام.

«محمدرضا داورزنی» هنگام ورود به سالن برگزاری مراسم انتخاب و اعلام بهترین‌های فوتبال در لیگ هجدهم، با تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، افزود: اینکه فدراسیون فوتبال در پایان هر فصل و طی مراسمی بهترین‌های فوتبال را با نظر سنجی از اهالی فن انتخاب و معرفی می‌کند اتفاق خوب و مبارکی است.
به گفته وی، این برنامه به خوبی تفاوت بین فوتبال با سایر رشته‌ها را نشان می‌دهد با این انتخاب تمامی کسانی که به طور مستقیم با فوتبال در ارتباط هستند در می‌یابند تلاشی که در زمین و کنار آن می‌کشند، دیده می‌شود و این موضوع به آنان انگیزه بیشتری برای دیده شدن می‌دهد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برگزاری رقابت‌های هفته اول و مشکلاتی که در برگزاری آن شاهد بودیم، ادامه داد:‌ پیش از برگزاری رقابت‌ها و پس از آن با مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال و مجری کار شرکت توسعه امکان ورزشی جلسه برگزار کرده و این مهم را آسیب شناسی کردیم البته نباید انتظار داشته باشیم در همین هفته اول تمامی مشکلات باشگاه‌ها رفع شده و به ایده‌آل‌های مناسب دست پیدا کنیم.
وی  افزود:‌ به طور حتم با ارزیابی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های درگیر و توانایی‌های کارشناسان سعی خواهیم کرد مشکلات در هفته‌های بعد کاهش یابد.
داورزنی درباره واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌ها و ابهامات این موضوع نیز گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم بلیت فروشی هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و در اختیار باشگاه‌هاست و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و غیر از این هیچ ادعایی صحت ندارد.
وی درباره رفع مشکل پرداخت مطالبات «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: وزارت ورزش در این ارتباط به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد. همان گونه که پیش از این نیز در این امر مشارکت کرده است.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره استفاده ارز نیمایی و مشکلاتی که وزارت ورزش با بانک مرکزی دارد، عنوان کرد: به طور متوسط سالیانه برای برگزاری اردوها و شرکت در مسابقات به بیش از ۱۵ میلیون دلار نیاز داریم. تا به امروز بانک مرکزی به ما کمک کرده و این روند همچنان نیز ادامه دارد.