با توجه به شیوع موج سوم کرونا

شهردار شیراز خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی شد

بامدادخبر -شهردار شیراز در پیامی خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان شد شهردار شیراز در پیامی با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا از شهروندان خواست که برای همراهی با کادر درمان و محافظت از یکدیگر، دستورالعمل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در پیام […]

بامدادخبر -شهردار شیراز در پیامی خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان شد
شهردار شیراز در پیامی با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا از شهروندان خواست که برای همراهی با کادر درمان و محافظت از یکدیگر، دستورالعمل های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در پیام تصویری مهندس حیدر اسکندرپور به همشهریان آمده است:
«شهروندان عزیز شیراز حتما از میزان بالای شیوع ویروس کرونا در کشور و موج سوم آن که اغلب استان ها و شهرها را درگیر کرده است، خبر دارید. شیراز و استان فارس به دلیل فرهنگ غنی مردم در زمینه رعایت پروتکل های بهداشت فردی و به ویژه استفاده از ماسک از سایر استان ها و شهرها پیشتاز است اما طی روزهای اخیر متاسفانه آمار ابتلای روزانه و فوت همشهریان و هم استانی ها به طرز نگران کننده ای افزایش یافته است.
در این شرایط باید از یکدیگر محافظت و پروتکل های بهداشت فردی را به صورت دقیق رعایت کنیم. اگر همکاری در اداره یا شهروندی در فضای عمومی پروتکل ها را رعایت نکند و باعث شود که سایر همکاران، خانواده ها و شهروندان به این ویروس مبتلا شوند در گرفتاری آنها، شریک است.
خواهش می کنم از امروز برای همراهی با کادر درمان که این روزها خسته شده و تحت فشار روحی و جسمی هستند و به دلیل محافظت از یکدیگر، با هم عهد ببندیم که پروتکل ها را رعایت کنیم تا بتوانیم بر موج سوم کرونا غلبه یابیم.»
همچنین شهردار شیراز در پیام دیگری به همکاران شاغل در مجموعه بزرگ شهرداری شیراز گفت:
«ضروری است که به علت تعداد بالای خدماتی که به شهروندان ارائه می دهیم و مراجعه حضوری مردم به برخی حوزه ها، از همکاران مجموعه شهرداری در مقابل ویروس کرونا مراقبت شود. در این راستا همکاران باید دستور العمل های بهداشت فردی را در تمام ساعات اداری رعایت کنند. همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده تا اطلاع ثانوی از ظرفیت دورکاری یا مرخصی و حضور ۵۰ درصد از کارکنان در محل کار استفاده می شود.»