نماینده ولی فقیه در استان:

کاهش زمینه وقوع جرم فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست

  بامدادخبر -نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر لزوم کاهش زمینه وقوع جرم در جامعه، گفت: همه نهادها و دستگاه ها در این خصوص نقش دارند و این موضوع فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در دومین روز از هفته گرامیداشت ناجا، فرمانده انتظامی استان فارس […]

 

بامدادخبر -نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر لزوم کاهش زمینه وقوع جرم در جامعه، گفت: همه نهادها و دستگاه ها در این خصوص نقش دارند و این موضوع فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  ، در دومین روز از هفته گرامیداشت ناجا، فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) حاضر ضمن زیارت این امامزاده شریف، با نماینده ولی فقیه در استان و تولیت این حرم مطهر دیدار کردند.

آیت الله “لطف الله دژکام” در این دیدار، ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی، از تلاش ها و فداکاری های مأموران نیروی انتظامی در جامعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

وی تصریح کرد: اصل نظام اسلامی بر پایه ولایت استوار است و عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران نیز به برکت ولایت به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات انتظامی و امنیتی در جامعه ما به مانند همه کشورهای دیگر وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از بروز جرم در جامعه، باید اقداماتی انجام شود تا زمینه وقوع جرم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه همه نهادها و دستگاه ها در این خصوص نقش دارند و کاهش زمینه وقوع جرم فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست، افزود: نقش مردم نیز در این مسیر در دین ما به عنوان امر به معروف و نهی از منکر تعریف شده است که باید نسبت به وقایع و حوادث پیرامون خود حساس بوده و بی تفاوت نباشند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش یابد، به تبع آن وقوع جرم در جامعه کاهش می یابد که همه متولیان امر باید فضای جامعه را به سمت پیشگیری از وقوع جرم ببرند تا نیروی انتظامی بتواند به مسئولیت و وظایف اصلی خود بپردازد.

در ابتدای این دیدار، سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس ضمن ارائه گزارشی مشروح از اقدامات و عملکرد این فرماندهی، گفت: کارکنان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و به این موضوع افتخار می کنند.