آمار کروناویروس در فارس :

عبور از مرز ۱۰۰۰ قربانی 

بامدادخبر– مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می گیرد، از جان باختن ۱۰ نفر هم استانی ها بر اثر ابتلا به کروناویروس در روز گذشته خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «سید روح الله حسینی» با بیان اینکه متاسفانه ۱۰ نفر در ۲۴ ساعت […]

بامدادخبر– مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه کرونا در فارس همچنان قربانی می گیرد، از جان باختن ۱۰ نفر هم استانی ها بر اثر ابتلا به کروناویروس در روز گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، دکتر «سید روح الله حسینی» با بیان اینکه متاسفانه ۱۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند افزود: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به هزار و یک نفر رسیده است.

او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۲۹۴ هزار و ۸۴۴ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۵۵ هزار و ۴۸۷ مورد مثبت شناسایی شده است.

دکتر حسینی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۸۱۷ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه با روند افزایشی ابتلا به کووید۱۹ در فارس مواجه هستیم، تاکید کرد: تیم های بهداشتی درمانی، جهادگونه و با تمام توان در راه خدمت رسانی به همنوعان هستند، پس بیاییم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز از ترددهای غیرضرور، به یاری مجموعه سلامت بشتابیم.