ستاره ایرانی، آماده برای استارت در لیگ برتر

چراغ سبز گراهام پاتر؛ جهانبخش مقابل منچستریونایتد؟

بامدادخبر– گراهام پاتر سرمربی برایتون می‌گوید بازیکنانی که در جریان پیروزی دیروز مقابل پرستون درخشیده اند حق دارند در بازی بعدی مقابل منچستریونایتد به میدان بروند.  به گزارش ” پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر“، بعد از پیروزی ۲-۰ برایتون مقابل پرستون در جام اتحادیه انگلیس که با گلزنی علیرضا جهانبخش همراه بود گراهام پاتر سرمربی […]

بامدادخبر– گراهام پاتر سرمربی برایتون می‌گوید بازیکنانی که در جریان پیروزی دیروز مقابل پرستون درخشیده اند حق دارند در بازی بعدی مقابل منچستریونایتد به میدان بروند.

 به گزارش ” پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر“، بعد از پیروزی ۲-۰ برایتون مقابل پرستون در جام اتحادیه انگلیس که با گلزنی علیرضا جهانبخش همراه بود گراهام پاتر سرمربی برایتون گفت بازیکنانی که در این بازی مقابل پرستون درخشیده اند این حق را بدست آورده اند که در بازی روز شنبه این تیم مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر به میدان بروند.

گراهام پاتر در بازی مقابل پرستون کل ۱۱ نفر بازیکنانش که چند روز قبل نیوکاسل را ۳-۰ مغلوب کرده بودند تغییر داد. درخشش این گروه از بازیکنان برایتون و به خصوص علیرضا جهانبخش که یکی از دو گل برایتون به پرستون را زد باعث شد پاتر در پایان بازی از آنها تمجید کرده و بگوید آنها حالا حق دارند در مقابل یونایتد در زمین حضور داشته باشند.