اخبار پلیس فارس:

کشف ۲ تن و ۳۲۰ کیلو انواع مواد مخدر در فارس 

  بامدادخبر– فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.  سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: همانند سال های گذشته، یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال جاری مبارزه بی امان […]

 

بامدادخبر– فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

 سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: همانند سال های گذشته، یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس در سال جاری مبارزه بی امان با مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است.

وی ادامه داد: بر این اساس مأموران انتظامی استان موفق شدند با اجرای طرح های مختلف مبارزه با مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در سراسر استان، ۲ تن و ۳۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در این راستا ۱۳ خودرو سبک و سنگین توقیف و ۱۶ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حبیبی هشدار داد: پلیس فارس با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و مأموران انتظامی استان فارس در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.  

     کشف ۱۱۲ فقره انواع سرقت در “فیروزآباد”

فرمانده انتظامی شهرستان “فیروزآباد” از دستگیری ۴۸ سارق و کشف ۱۱۲ فقره انواع سرقت در یک ماه گذشته خبر داد. 

سرهنگ “مهدی جوکار”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد طی یک ماه گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت، پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، ۴۸ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به ۱۱۲ فقره انواع سرقت در شهرستان “فیروزآباد” اعتراف کردند.

سرهنگ “جوکار” خاطر نشان کرد: پس از تکمیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف کالای قاچاق در”ممسنی” 

فرمانده انتظامی “ممسنی” از کشف کالای قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین اجرای ایست و بازرسی مقطعی در محور های مواصلاتی، به یک خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از آن خودرو، موفق به کشف ۲ هزار عدد صفحه سنگ فرز خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “ممسنی” با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

خودروهای حامل کالای قاچاق در”آباده” توقیف شدند

فرمانده انتظامی “آباده” از توقیف ۴ دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “خسرو رزمجویی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به ۴ دستگاه کامیون، اتوبوس و وانت پیکان مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، مقادیری کالای قاچاق شامل ۴۶ حلقه لاستیک، ۶ دستگاه اسنک ساز، ۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال و ماکروفر،۱۳دستگاه کارواش، ۳۱ عدد تیغه گردبر و ۱۰ عدد تیغه برش خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌های قاچاق را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۴ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در”فسا”

جانشین انتظامی “فسا” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد رضائی” با اعلام این خبر، اظهار کرد: مامورین پلیس فتا در رصد و پایش فضای مجازی، با مستنداتی مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی مواجه شدند.

وی افزود: با همکاری ماموران پلیس آگاهی و انجام اقدامات فنی، مالک آن شناسایی و ضمن کسب دستور مقام قضائی، موتورسیکلت قاچاق کشف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “رضائی” با بیان اینکه یک نفر در این رابطه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا در رصد فضای مجازی، شناسایی مخلان نظم و امنیت و همچنین عاملان خرید و فروش اجناس ممنوعه را با جدیت دنبال می‌کنند.

تقدیر از عملکرد  پلیس مرودشت در دستگیری سارقین تراکتور

شهروند مرودشتی از تلاش و دلسوزی مجموعه انتظامی این شهرستان در راستای دستگیری سارقین تراکتور، با نصب بنر تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع یک فقره سرقت تراکتور در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت و اقدامات کارآگاهان پلیس آگاهی در کشف و دستگیری سارقین، مالباخته با نصب بنر از عملکرد فرمانده انتظامی و کارکنان زیر مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، حمایت و رضایتمندی شهروندان به عنوان یک اصل مهم برای نیروی انتظامی است و پلیس تمام تلاش و سعی خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم به کار گرفته است.

نقش حمایتی نیروی انتظامی در انجام فعالیت های شهرداری ، ضروری و غیر قابل انکار است

شهردار کازرون و هیئت همراه در دیدار با رئیس پلیس این شهرستان، گفت: نقش حمایتی نیروی انتظامی در انجام فعالیت‌های شهرداری، ضروری و غیر قابل انکار است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهندس “محمدامین مهرورز” در این دیدار، اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت شهروندان تلاش‌های زیادی انجام داده است و با توجه به شناخت و درایتی که از فرمانده انتظامی این شهرستان داریم حضورشان در کازرون  برای مردم مایه خیر و برکت خواهد بود. 

مهندس “مهرورز” با بیان اینکه شهرداری برای تسریع  و تسهیل در کارها نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها دارد، افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمت رسان  وجه اشتراک زیادی  با نیروی انتظامی دارد و نقش حمایتی این مجموعه در انجام فعالیت ها،  ضروری و غیر قابل انکار است. 

در ادامه رئیس پلیس شهرستان کازرون گفت: تمام تلاشم تعامل با مسئولین است؛ چرا که منافعی که در تعامل  وجود دارد در تقابل نیست.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده هرگونه همکاری با شهرداری و شورای شهر برای  تامین  امنیت و دیگر مسائل مرتبط است، تصریح کرد: اعتقاد دارم بیشترین سود این تعاملات نصیب مردم خواهد شد.

۱۵ میلیارد کالای قاچاق در “کوه چنار” کشف شد

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از کشف یک محموله قاچاق  ۱۵ میلیاردی در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “لطف الله محمدی” گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأمورین حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون حامل ضایعات مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند  

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، انواع کالای قاچاق شامل ۴۵۸ عدد اتو مو، ۱۰۸ عدد سشوار، یک هزار و ۳۷۴ عدد انواع برس مو، ۹۶۰ عدد دستکش، ۳۲۰ عدد شانه، ۳ هزار عدد محافظ گوشی، ۳ هزار کیلوگرم سیم مسی و حدود ۳۰ عدد کنتور آب و اتصلات خارجی قاچاق که  به صورت حرفه‌ای زیر بار ضایعات جاسازی شده  بود کشف شد.

سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را  ۱۵ میلیارد ریال  اعلام کرده‌اند، بیان داشت: یک نفر متهم  در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده، قدم های مفید و موثر برای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .

اقدامات پیشگیرانه پلیس پاسارگاد در مقابله با بیماری کرونا

فرمانده انتظامی “پاسارگاد” از اقدامات آموزشی و پیشگیرانه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، توزیع بروشورهای آموزشی، سم پاشی و ضد عفونی کردن یگان‌ها و خودروهای سازمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نیکبخت” در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلای کارکنان، اقلام بهداشتی بین کارکنان اعم از کادر و وظیفه توزیع گردید.

سرهنگ “نیکبخت” ادامه داد: در همین راستا بسته‌های بهداشتی به مقدار کافی در اختیار زیر مجموعه های این فرماندهی قرار گرفت و ضد عفونی کلیه اماکن کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها، بازداشتگاه‌ها و غیره به صورت روزانه باید انجام شود.

فرمانده انتظامی شهرستان “پاسارگاد” با اشاره به اینکه رعایت اصول بهداشتی از بیماری کرونا جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی برای مقابله و کنترل کرونا در سطح مطلوبی قرار دارد و تشدید تمهیدات پیشگیرانه در خصوص بهداشت زیر مجموعه های این فرماندهی و آموزش کارکنان تا پایان یافتن این بیماری در دستور کار قرار دارد.

کشف ۱۶ هزار عدد ماسک قاچاق در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” از کشف ۱۶هزار عدد ماسک قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.                                                                                                                                 سرهنگ “داود امجدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح استان، ماموران پاسگاه انتظامی “هرمود باغ” حین کنترل محورهای مواصلاتی، به یک سواری پژو پارس مظنون و آن را برای بررسی  متوقف کردند.                                                                                                                 

سرهنگ “امجدی” با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۶هزار عدد ماسک قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌‎اند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس این شهرستان برابر قانون با قاچاقچیان، محتکران لوازم بهداشتی و مخلان نظم و امنیت اقتصادی به شدت برخورد می‌کند.

پلمب ۲۲ واحد صنفی و  ۳ باشگاه ورزشی متخلف در “کازرون”

فرمانده انتظامی “کازرون” گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پیشگیری از جرایم در این شهرستان اجرا و در این خصوص، ۲۲ واحد صنفی و ۳ باشگاه ورزشی متخلف شناسایی و پلمب شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان با توجه به نوع مطالبات شهروندان، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف و پیشگیری از جرایم را با همکاری اتحادیه‌های صنفی اجرا کردند.

سرهنگ “زراعتیان” افزود: در این طرح از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید و ۲۲ واحد صنفی و ۳ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح نظارتی برای ۲۰ واحد صنفی نمایشگاه اتومبیل نیز اخطار پلمب صادر شد، اظهار داشت: برای پیشگیری از تخلفات صنفی، نظارت بر واحدهای صنفی به طور مستمر در دستور کار این پلیس قرار دارد.

همکاری ناجا با سپاه می تواند علاوه بر ارتقاء امنیت اجتماعی،  همدلی و وفاق ملی را در پی داشته باشد 

فرمانده انتظامی شهرستان “مهر” گفت: همکاری ناجا با سپاه و بسیج می‌تواند علاوه بر ارتقاء امنیت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عظیم اله کرمی” در نشست مشترک با سپاه پاسداران شهرستان “مهر” طی سخنانی با تشریح اهمیت امنیت اجتماعی به عنوان شالوده و اساس زندگی اجتماعی، از لزوم هماهنگی کلیه سازمان‌ها و نهادهای مسئول سخن گفت و خواستار اتخاذ رویکردهای جدید و مشکل گشا در جهت رفع مسائل شد.

سرهنگ “کرمی” هماهنگی و تعامل این دو مجموعه را عاملی در جهت ایجاد همدلی و وحدت برشمرد و گفت: ناجا و سپاه با انجام ماموریت‌های مشترک، دستاوردهای مثبتی در زمینه ارتقاء امنیت در این شهرستان بدست آورده‌اند.

در ادامه سرهنگ “رضایی ” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه “مهر” ضمن تشکر و قدردانی از تعامل بسیار خوبی که بین نیروی انتظامی و سپاه وجود دارد، اظهار داشت: این دو مجموعه هرگز جدا از هم نیستند و باید با همکاری و تعامل سازنده و هدفمند برای ارتقاء امنیت و صیانت از دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی تلاش کنند.

بازدید شهردار شیراز از مجموعه پلیس راهور فارس 

شهردار شیراز به همراه هیئت همراه از مجموعه پلیس راهور استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای ایجاد تعامل بین شهرداری و پلیس راهور، مهندس “حیدر اسکندرپور” شهردار شیراز به همراه هیئت همراه ضمن حضور در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی از روند اجرایی ساخت و ساز ساختمان جدید این مجموعه، مرکز مانیتورینگ و شعبات خدماتی آن مرکز بازدید کردند.

شایان ذکر می باشد پس از بازدید، جلسه ای با حضور معاونان شهرداری و کارکنان پلیس راهور استان در دفتر رئیس آن مجموعه برگزار شد.

 

اهداء خون کارکنان پلیس راهور شیراز 

رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح حسنه اهداء خون توسط کارکنان این پلیس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. 

سرهنگ “مصطفی عباسی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای اجرای این امر خدا پسندانه پس از هماهنگی با سازمان انتقال خون شهرستان شیراز، کارکنان این پلیس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اهداء خون به بیماران نیازمند اقدام کردند.

دیدار مردمی فرمانده انتظامی “فسا” با شهروندان

سرهنگ “فرج رستمی” فرمانده انتظامی شهرستان “فسا” با حضور در دفتر ملاقات عمومی، از نزدیک با تعدادی از شهروندان دیدار و به مطالبات آنها در خصوص مسائل انتظامی رسیدگی کرد. 

جنجال همیشگی رسانه های غربی بر علیه ایران/ حربه های نخ نما شده مدعیان حقوق بشر 

جنجال های همیشگی رسانه های غربی و تشویش اذهان عمومی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی دیگر به حربه ای نخ نما تبدیل شده است.

موضوع “برادران افکاری” که طی روزهای گذشته به تیتر اول رسانه های معاند و غربی تبدیل شده است، بیش از پیش دشمنی سردمداران استکبار جهانی و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران را نمایان ساخت.

اما ماجرای “برادران افکاری” چه بوده است؟

حدود ساعت ۲۳:۳۰ یازدهم مرداد ماه سال ۹۷ احدی از کارکنان حراست یکی از اداره های استان فارس هنگام برگشت از محل کار خود در جلوی منزلش در شیراز توسط ۲ نفر موتورسوار ناشناس با ضربات چاقو به قتل رسیده و متهمان متواری می شوند.

پس از حضور پلیس و تشکیل پرونده در این خصوص، تحقیقات آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته موجود در محل وقوع جرم، در این رابطه دو متهم به نام های “نوید افکاری” و “وحید افکاری” که برادر بودند دستگیر و به مرکز انتظامی انتقال داده می شوند.

در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهم نوید افکاری صراحتا” به قتل با همکاری و معاونت برادرش وحید اعتراف می نماید که در این خصوص بازسازی صحنه جرم انجام و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی می گردند.

در تاریخ ۱۵ آبان سال ۹۷ حسب دستور مقام قضائی، متهم نوید افکاری با پدر و مادرش و همچنین وکیل خود دیدار و بیان می کند که اینجانب نه تنها مورد ضرب و جرح قرار نگرفته ام حتی هیچ گونه توهینی نیز به بنده نشده است و نیاز به معرفی به پزشکی قانونی ندارم که مراتب صورتجلسه و به امضای پدر و مادر متهم، وکیل متهم و شخص متهم می رسد.

و اما ادامه ماجرا ؛

تا اینجای کار مشخص است که به مانند همه جرائم رخ داده در جامعه، پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و با تلاش های شبانه روزی و گسترده خود عاملان وقوع یک قتل را دستگیر و با مستندات لازم آن ها را به مراجع قانونی معرفی کرده است.

اما پس از صدور حکم قصاص توسط مرجع قضائی برای متهم “نوید افکاری”، هجمه ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی آغاز می شود.

متهمان این پرونده و خانواده آنان با انتشار مطالبی در فضای مجازی ادعا می کنند که در حین انجام تحقیقات توسط مأموران انتظامی و ضابطین مورد ضرب و جرح و توهین قرار گرفته و مجبور به اعتراف به قتل شده اند؛ این در حالی است که با توجه به مستندات موجود در پرونده که به امضای وکیل و متهمان رسیده است، آن ها هر گونه ضرب و جرح و توهین توسط مأموران  را انکار کرده بوده اند.

خانواده “افکاری” برای مظلوم نمایی، تظلم خواهی، خواسته و یا ناخواسته با این اقدام قصد داشتند که مسیر قتل را به انحراف بکشانند ولی پلیس وظیفه خود را به درستی انجام داده ومستندات لازم را نیز به مراجع قضائی ارائه داده است.

حال، رسانه های غربی و برخی از معاندان داخلی با دامن زدن به این موضوع و با راه اندازی هشتک “اعدام نکنید”، کاسه داغ تر از آش شده اند و می خواهند با این اقدامات خود و فشار بر افکار عمومی جامعه، یک قاتل را بی گناه جلوه دهند.

بدون شک، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمان کافی برای اعتراض به صدور هر حکمی توسط مرجع قضائی وجود دارد و نیاز به اینگونه فرافکنی و مظلوم نمایی نیست، هر چند مستندات موجود واقعیت ماجرا را بیش از پیش مشخص می سازد.

دشمنی استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار با کشور و ملت ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست ولی جای تأسف است که برخی از عاملان داخلی نیز با پیوستن به آن ها، آب به آسیاب دشمنان می ریزند و با این اقدامات خود قصد دارند مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

همگان شاهدند که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با این همه مشقت و کمبود، ایثار و فداکاری از خود نشان می دهد و بهترین فرزندان این سرزمین در لباس مقدس نیروی انتظامی جام شهادت را می نوشند؛ ولی چگونه است که در آن زمان خبری از راه اندازی هشتک و … از سوی افراد به ظاهر دلسوز و مدعیان حقوق بشر نیست.

مدعیان حقوق بشر و آزادی از جمله برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها چگونه می توانند چشم بر این همه فداکاری و گذشت مأموران جان بر کف نیروی انتظامی ببندند و سکوت کنند ولی با یک ادعای پوچ و واهی چنین فضایی را در جامعه به وجود بیاورند.

مگر غیر از این است که امنیت برقرار شده توسط مأموران نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی کشور باعث رشد و پیشرفت بسیاری از آن ها در جامعه شده و به قول معروف “سری در میان سرها در آورده اند”؟

در نهایت اینکه؛ بدون شک حربه‌های نخ ‌نما شده مدعیان حقوق بشر برای مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی دیگر جایگاهی ندارد و وجدان های بیدار و آگاه خود بر تلاش و فداکاری کارکنان ناجا در راستای تامین نظم و امنیت پایدار جامعه واقف هستند.