راه اندازی کامل ترین مجموعه فروشگاهی جنوب کشور توسط کارآفرین شیرازی

بامدادخبر – میثم عمادی کارآفرین ۳۶ ساله و مدیرفروشگاه‌های زنجیره‌ای الماس شهر و هایپرلند گفت: بعد از تجربه موفق در مجموعه فروشگاهی الماس شهر تصمیم گرفتیم ابعاد فروشگاه ها را گسترش دهیم و روی فروشگاه هایی کار کنیم که بتواند تمام سبد مورد نیاز یک خانوار را پوشش دهد، به همین منظور در بلوار مدرس […]

بامدادخبر – میثم عمادی کارآفرین ۳۶ ساله و مدیرفروشگاه‌های زنجیره‌ای الماس شهر و هایپرلند گفت: بعد از تجربه موفق در مجموعه فروشگاهی الماس شهر تصمیم گرفتیم ابعاد فروشگاه ها را گسترش دهیم و روی فروشگاه هایی کار کنیم که بتواند تمام سبد مورد نیاز یک خانوار را پوشش دهد، به همین منظور در بلوار مدرس جنب پست مرکزی به دلیل وجود دسترسی بسیار مناسب شعبه اول هایپرلند را راه اندازی کردیم. این مجموعه با متراژ تقریبی ۷۰۰۰ مترمربع در نوع خود کامل ترین مجموعه فروشگاهی جنوب کشور است و تمام محصولات مورد نیازخانوارها را تحت پوشش قرار می دهد.مدیر مجموعه هایپرلند با اشاره به اینکه؛ از مهر ماه سال ۹۸ مراحل آماده سازی و راه اندازی این مجموعه را شروع کردیم گفت: مجموعاً با صرف یازده ماه زمان و با مبلغ ۲۲ میلیارد تومان سرمایه موفق به راه اندازی این مجموعه شدیم. هایپرلند به عنوان یک مجموعه فروشگاهی بزرگ موفق به ایجاد ۵۸۵ شغل به صورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰ شغل به شکل غیر مستقیم شده است.
این کار افرین جوان افزود ؛ ما موفق به راه اندازی مجموعه ای شدیم که به مدت ۱۰ سال بدون فعالیت بود و تبدیل به یک فضای متروک شده بود. ما تمامی زیرساخت‌های مجموعه را نوسازی کردیم تابا استانداردهای روز کار را شروع کنیم.
عمادی مدیر هایپرلند گفت: از مزیت های این مجموعه پارکینگ بزرگ مجموعه با ظرفیت پارک ۵۰۰ خودرو است که دسترسی مناسبی را برای خریداران مجموعه از سمت بلوار مدرس و هم از سمت خیابان آزادگان ایجاد می کند.

عمادی با اشاره به دسترسی آسان مجموعهبرای خریداران گفت: با صرف زمان ۱۵ دقیقه می توان از بسیاری از نقاط شهر به هایپرلند رسید.
عمادی مدیر مجموعه هایپرلندگفت: با اطمینان به همشهریان عزیز اعلام می کنیم که ما در این مجموعه ارزان ترین اجناس را در سطح کشور ارائه می کنیم و همچنین اعلام می کنیم ، عنوان پر برند ترین فروشگاه کشور متعلق به مجموعه هایپرلند است که شامل برندهای معتبر ولی با قیمت مناسب و واقعی است.
همچنین امروز این نوید را به مردم خوب شهر شیراز می‌دهیم که بزرگترین مجموعه دلیوری باعنوان “لند مارکت” درمجموعه هایپر لند شیراز در حال راه‌اندازی است که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم می توانند با اپلیکیشن به سادگی اقدام به خرید آنلاین کنند.

 

عمادی با اشاره به اینکه ، در بحث تبلیغات هزینه بالایی را صرف کرده ایم گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا از جشن افتتاحیه صرف نظر کردیم تا به سلامت مردم آسیبی وارد نشود.
وی افزود: ما در هایپرلند علاوه بر رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی ماسک رایگان را به افراد فاقد ماسک ارائه می‌کنیم و تمام ورودی های مجموعه را با تب سنج کنترل می کنیم.
این کار آفرین گفت :اگرچه هزینه زیادی بابت تبلیغات صرف کرده ایم، اما اعتقاد داریم مردم بعد از خرید از هایپرلند ، بهترین تبلیغات را برای ما انجام می‌دهند.
مدیر هایپرلند گفت : درهایپرلند یک دستگاه خودرو برلیانس را برای قرعه کشی بین خریداران مجموعه اختصاص داده ایم و علاوه بر آن هر شب برای خرید های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان قرعه کشی انجام می شود و یک جایزه ۲۰ میلیون تومانی به یک نفر اهدا می شود. علاوه بر این هر ۲۰ دقیقه ۴۰۰ هزار تومان تومان بن تخفیف به صورت رندم از طریق صندوقهای فروش به خریداران ارائه می‌شود.