فرهاد مجیدی و استقلال در شرایط اورژانسی

استقلال برای سومین بازی متوالی در لیگ موفق به کسب برد نشد تا فاصله آبی‌ها با صدر جدول بیشتر از قبل شود. کادر فنی و مدیریتی استقلال و حتی برخی بازیکنان که پیش از شروع دوباره رقابتها، از مدعی این تیم برای قهرمانی حرف می زدند، حالا با وضعیتی مواجه شده اند که سهمیه آسیایی […]

استقلال برای سومین بازی متوالی در لیگ موفق به کسب برد نشد تا فاصله آبی‌ها با صدر جدول بیشتر از قبل شود. کادر فنی و مدیریتی استقلال و حتی برخی بازیکنان که پیش از شروع دوباره رقابتها، از مدعی این تیم برای قهرمانی حرف می زدند، حالا با وضعیتی مواجه شده اند که سهمیه آسیایی استقلال هم ممکن است از بین برود.

مجیدی که بعد از اتفاقات بازی فولاد و استقلال مورد انتقاد بخشی از طرفداران استقلال در فضای مجازی قرار گرفته بود، حالا و با پایان بازی با سایپا بیشتر از قبل سوژه نقد طرفداران تیمش شده است. طرفدارانی که معتقدند استقلال در چند بازی آخرش هیچ برنامه و تاکتیک خاصی نداشته و طبیعتا در نتیجه گیری هم موفق نبوده است.

فرهاد اگر دوست دارد سرنوشت علیرضا منصوریان در استقلال برایش تکرار نشود، باید در هفته‌های باقیمانده در لیگ برتر و همچنین جام حذفی، تغییراتی اساسی در استقلال ایجاد کند و گرنه ممکن است قبل از آنکه قرار به تکرار داستان علیمنصور برای او باشد، مدیرعامل استقلال بر خلاف صحبتهایش، در تصیماتش مبنی بر حمایت از کادر فنی، تجدید نظر کند.

برخی کامنتها البته او را مقصر درجه اول نمی دانند و معتقدند که ماجراهایی که برای استراماچونی پیش آمد و مدیریت وزارت ورزش و مدیران استقلال کار این تیم را به اینجا رساند. غیر از این، کسانی که با جایگزینی سرمربی خارجی به جای استراماچونی، مخالفت کرده‌اند هم از سوی هواداران استقلال، شماتت شده‌اند. در هر حال هم شرایط استقلال و هم شرایط مجیدی اورژانسی است و باید دید در هفته های آینده چه اتفاقهایی خواهد افتاد. استقلال بازیهای سختی هم پیش رو دارد. این تیم هفته آینده باید با پارس جنوبی جم در جم بازی کند، بعد در تهران میزبان تراکتور است.

بازی بعدی این تیم با صنعت نفت در آبادان است و بعد از بازی در آبادان، استقلال در بازی بعد با نساجی در تهران مصاف می دهد و بعد در تهران میزبان سپاهان است و بعد از بازی با سپاهان، باید به مشهد برود تا با تیم شهرخودرو بازی کند و در نهایت در هفته ۲۹ میزبان پیکان است و در هفته آخر به بوشهر می رود تا با شاهین بوشهر بازی کند. بازیهای نسبتا سخت استقلال با تراکتور، سپاهان و شهرخودرو، کار این تیم را برای گرفتن سهمیه آسیایی سخت و سخت و سخت تر می کند.