دکتر محمد صادق مسعودی سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز شد

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمد صادق مسعودی» به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی منصوب شد. در متن حکم دکتر “مهرزاد لطفی” خطاب به دکتر «مسعودی» آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به مــوجب ایــن ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی منصوب می […]

طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمد صادق مسعودی» به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی منصوب شد.

در متن حکم دکتر “مهرزاد لطفی” خطاب به دکتر «مسعودی» آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به مــوجب ایــن ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزشی درمانی نمازی منصوب می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور محوله، برابر ضوابط و مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امیدواریم با توکل به خداوند متعال و تعامل شایسته با مدیران محترم ارشد دانشگاه و همکاری سازنده برون بخشی در ارتقای کیفیت خدمات آموزشی-درمانی با استفاده از تمامی توان همکاران و اعضای هیات علمی آن مرکز موفق و مؤید باشید . توفیق روزافزون شما را از خداوند منان آرزومندیم .

لازم به ذکر است ایشان تحصیلات پزشکی عمومی و تخصصی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علوم پزشکی ایران به پایان رسانده و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ رتبه اول بورد تخصصی جراحی اعصاب و مفتخر به دریافت تقدیرنامه از انجمن جراحان ایران گردیده است و از سال ۱۳۹۳ به عنوان فلوشیپ جراحی اعصاب کودکان و اندوسکوپی مغزی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشغول به همکاری می‌باشد.   در طول این مدت بالغ بر ۴۰۰۰ کودک با مشکالات جراحی مغز و اعصاب توسط ایشان درمان شده است.