آمادگی کامل مخابرات منطقه فارس برای برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

بامداد خبر: مدیر مخابرات منطقه فارس از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، جلسه بررسی آمادگی مخابرات منطقه فارس، با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، معاونین، مدیران و روسای اداره مخابرات شهرستان ها و روسای مراکز روز سه شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۳ در […]

بامداد خبر: مدیر مخابرات منطقه فارس از آمادگی زیرساخت‌های مخابراتی برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، جلسه بررسی آمادگی مخابرات منطقه فارس، با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، معاونین، مدیران و روسای اداره مخابرات شهرستان ها و روسای مراکز روز سه شنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۳ در سالن ویدئو کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد.

مهندس ایزدی در این جلسه بر ارتباط مستمر و سازنده روسای اداره مخابرات شهرستان ها با فرمانداری ها و شورای اداری شهرستان مربوطه تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به برگزاری انتخابات های برگزار شده در چند ماه اخیر توجه ما به اتفاقات آسیب زا باید بیشتر باشد و خدایی نکرده کوتاهی که ناشی از اطمینان خاطر است پیش نیاید. مراقب حملات سایبری و خرابکاری های فیزیکی بوده و موارد مشکوک را گزارش دهید.

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر اهمیت حضور همگانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در سطح استان فارس به نحو مطلوب فراهم می باشد.