پیام تسلیت شهردار شیراز در پی درگذشت مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری این کلان‌شهر 

بامداد خبر: شهردار شیراز درگذشت سید علی‌اکبر حسینی مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری این کلان‌شهر و پیوستن وی به همکاران شهیدش را تسلیت گفت. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی با صدور پیامی درگذشت سید علی‌اکبر حسینی مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری شیراز و کارمند این مجموعه را تسلیت گفت. […]

بامداد خبر: شهردار شیراز درگذشت سید علی‌اکبر حسینی مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری این کلان‌شهر و پیوستن وی به همکاران شهیدش را تسلیت گفت.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی با صدور پیامی درگذشت سید علی‌اکبر حسینی مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری شیراز و کارمند این مجموعه را تسلیت گفت.
وی در این پیام اظهار کرده است: سید علی اکبر حسینی؛ جانباز، آزاده و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
شهردار شیراز با تصریح بر ویژگی‌های این مرحوم بیان کرد: سید علی‌اکبر حسینی به گواه همکاران و مراجعین، فردی متعهد، متخصص، امین و پاکدست بود که مردم‌داری و رشد و پیشرفت شیراز را سرلوحه کار خود قرار داده و در این مسیر از هیچ کوشش و خدمتی فروگذاری نکرده بود. امید است راه و رسم ایشان همچون سنتی ماندگار توسط همکاران مجموعه مدیریت شهری شیراز استمرار یابد.
اسدی با بیان اینکه ما نیز در غم خانواده «سید علی‌اکبر حسینی» مدیر اسبق زیباسازی و تأسیسات شهرداری شیراز و کارمند این مجموعه شریک و اندوهگین هستیم، گفت: برای آن عزیز ازدست‌رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.