استاندار فارس از طریق سامد با مردم گفتگو کرد

بامداد خبر: محمدهادی ایمانیه در واپسین روزهای خردادماه سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت با تعدادی از هم استانی ها، گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  محمدهادی ایمانیه صبح یکشنبه بیست و هفتم خرداد با حضور در مرکز ارتباط مردمی استانداری فارس از بستر تلفن به شنیدن مشکلات تعدادی از […]

بامداد خبر: محمدهادی ایمانیه در واپسین روزهای خردادماه سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت با تعدادی از هم استانی ها، گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،  محمدهادی ایمانیه صبح یکشنبه بیست و هفتم خرداد با حضور در مرکز ارتباط مردمی استانداری فارس از بستر تلفن به شنیدن مشکلات تعدادی از هم استانی های عزیز اقدام کرد.

محمد هادی ایمانیه در حضور یک‌ساعته خود در این مرکز با ۱۸ نفر از استان فارسی‌ها گفتگو و برای حل مشکلات آنان دستوراتی صادر کرد.
همچون گذشته اشتغال و مسکن دو مشکل عمده تماس گیرندگان بود که استاندار فارس در این دو موضوع گفت: برای اشتغال، زمینه در کارگاه ها و کارخانه ها و صنایع تولیدی مهیاست، اما اشتغال در دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی طبق قوانین کشوری و از طریق آزمون صورت می پذیرد.
وی در خصوص تامین مسکن نیز افزود: برای تامین منزل مسکونی از طریق نهضت ملی جهش مسکن اقدامات قابل توجهی انجام شده است؛ مشمولین این طرح در شهر شیراز طی چند هفته آینده منتظر فراخوان واریز وجه باشند.
ایمانیه در پاسخ به یکی از تماس گیرندگان مبنی بر حفظ آب های جاری با هدف تغذیه سفره های زیر زمینی گفت: گروهی ماموریت یافته اند تا در برخی شهرستان ها طرح های آبخیزداری، آبخوانداری و گورآب را اجرا کنند؛ هم استانی های عزیز می توانند مشخصات نقاطی در شهرستان خود، که قابلیت اجرای این طرح ها را داشته باشد به قرارگاه آبخیزداری استان معرفی کنند.
نماینده عالی دولت در فارس در پاسخ به یکی دیگر از تماس گیرندگان که موضوع تسهیلات خوداشتغالی را مطرح کرد، گفت: تسهیلات بانکی مطابق دستورالعمل های بانک مرکزی پرداخت می شود اما افرادی که تمایل دارند از تسهیلات خوداشتغالی استفاده کنند باید به ازای هر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، یک نفر را بیمه کنند.
موضوع معتادین متجاهر در برخی محلات شهر شیراز و مشکلات مربوط به برخی دستگاه های خدمات رسان از دیگر مواردی بود که تماس گیرندگان با شماره ۱۱۱ در گفتگو با نماینده عالی دولت در فارس با ایشان مطرح شد.