نامه جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس و جامعه روحانیت شیراز به نامزدهای ریاست جمهوری منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر این نامه به شرح  ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم برادران عزیز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی و آقایان دکتر قالیباف ،دکتر جلیلی ، دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری. سلام علیکم ضمن تقدیر و تشکر از شما گرامیان که با خلوص نیت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر این نامه به شرح  ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی و آقایان دکتر قالیباف ،دکتر جلیلی ، دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری.

سلام علیکم
ضمن تقدیر و تشکر از شما گرامیان که با خلوص نیت و با احساس مسئولیت پا به این عرصه خطیر نهاده اید ، همانطور که واقفید این دوره از انتخابات به دلایل ذیل ، از حساس ترین دوره های انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ایران اسلامی است :

۱ – خط مشی و ریل گذاری های ارزشمندی که رئیس جمهور شهید برای آبادانی کشور و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در پیش گرفت ، نیاز به استمرار و پویایی هرچه بیشتر دارد و این مهم تنها با انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و با پشتوانه قوی مردمی امکان پذیر است .

۲- جهان در آستانه رویدادی بزرگ و تاریخی قرار دارد . چرا که رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه شکست و اضمحلال و جبهه مقاومت در شرف پیروزی بزرگ است .

۳ – با توجه به امور فوق ، مطمئنا جبهه استکبار جهانی بیکار نخواهد نشست و با همه امکانات خود سعی خواهد نمود در انتخابات ایران تاثیر گذار باشد .

با توجه به این دلایل ، مقتضای عقل و شرع و وجدان و خواست نخبگان حوزه و دانشگاه و درخواست امت حزب الله آن است که شما عزیزان هر چه زودتر تدبیری اندیشیده زمینه وحدت و رسیدن به ” نامزدی واحد ” را فراهم آورید . به نظر می رسد برای این منظور ، شیوه معقول آن است که پس از طی مراحلی از تبلیغات ، طی یک نظرسنجی دقیق ، هر نامزدی که توان رای آوری بیشتر داشت ، در عرصه بماند و دیگر نامزدها به نفع او کنار روند .
بی تردید این تصمیم متعهدانه ، در تاریخ خواهد ماند و به عنوان نشانی از بصیرت انقلابی شما ثبت خواهد شد و البته بدیهی است در غیر این صورت ، تاریخ به گونه ای دیگر قضاوت خواهد کرد و باید پاسخگوی عملکرد خود در پیشگاه شهیدان و امام شهیدان باشیم . با آرزوی توفیقات روز افزون برای جبهه انقلاب اسلامی .

جامعه اساتید حوزه علمیه فارس ، مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس ، جامعه روحانیت شیراز
۲۴ خرداد ۱۴۰۳