برقراری مجدد ارتباط تلفن ثابت و اینترنت روستای درب قلعه از توابع شهرستان استهبان

بامداد خبر: با پیگیری های مستمر اداره مخابرات شهرستان استهبان، کابل و تجهیزات مورد نیاز تأمین و ارتباط تلفن ثابت و اینترنت بخشی از روستای درب قلعه که به دلیل سرقت کابل قطع شده بود؛ برقرار گردید. به گزراش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، چند مرحله سرقت کابل در روستای درب قلعه، علاوه بر خسارت […]

بامداد خبر: با پیگیری های مستمر اداره مخابرات شهرستان استهبان، کابل و تجهیزات مورد نیاز تأمین و ارتباط تلفن ثابت و اینترنت بخشی از روستای درب قلعه که به دلیل سرقت کابل قطع شده بود؛ برقرار گردید.

به گزراش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، چند مرحله سرقت کابل در روستای درب قلعه، علاوه بر خسارت مالی به مخابرات منطقه فارس، منجر به کند شدن روند دائری جدید و توسعه شبکه مخابراتی در سطح شهرستان و عدم ارائه خدمات مطلوب شده و مشکلات زیادی برای زندگی روزمره مردم بوجود آورده است.

سرقت و تخریب کابل‌های مخابرات علاوه بر اختلال در خدمت رسانی به مردم، موجب وارد آمدن خسارت زیاد به زیرساخت‌های ارتباطی و آسیب به کسب و کارها، آموزش و … می شود؛ لذا از هم استانی های گرامی درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به سرقت یا خسارت به کابل های مخابرات، سریعا با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند و یا به پرسنل مخابرات در مناطق خود اطلاع رسانی نمایند.