مهندس سلطانی بر ارتقای روابط عمومی به عنوان زمینه ساز حرکت های اثر بخش در سازمان تاکید کرد

بامداد خبر: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ارتقای روابط عمومی به عنوان زمینه ساز حرکت های اثر بخش در سازمان گفت : نقش بسیار پررنگ روابط عمومی در ایجاد تعامل پایدار میان درون و بیرون سازمان برای دستیابی به اهداف سازمان بسیار اهمیت دارد . به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین […]

بامداد خبر: مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ارتقای روابط عمومی به عنوان زمینه ساز حرکت های اثر بخش در سازمان گفت : نقش بسیار پررنگ روابط عمومی در ایجاد تعامل پایدار میان درون و بیرون سازمان برای دستیابی به اهداف سازمان بسیار اهمیت دارد .

به گزارش اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب در مراسم قدردانی از حوزه ارتباطات با اشاره به قدمت روابط عمومی شرکت مخابرات به عنوان یکی از روابط عمومی های برتر در کشور وبا تاکید بر حفظ و نگهداری این حوزه که سالها تلاش زیادی برای آن کشیده شده است گفت : این حوزه نقش تعیین کننده ای در برقراری ارتباط بین مجموعه مدیران،کارکنان،مشتریان،رقباونهادهای قدرت مرتبط با سازمان دارد. با تقویت این حوزه می تواند زمینه ساز حرکت های اثر بخش در سازمان به منظور دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده باشد.

وی به نقش بسیار پررنگ روابط عمومی در ایجاد تعامل پایدار میان درون و بیرون سازمان تاکید کرد و گفت : نقش راهبردی یکی از بارزترین و مهم ترین نقش هایی که روابط عمومی می تواند با اشراف و احاطه بر اطلاعات درون و برون سازمانی ،تصمیماتی مبتنی بر هدف اتخاذ کرده ، شناخت کاملی نسبت به محیط اطراف خود داشته باشد.به این ترتیب روابط عمومی کارآمد و موثر به عنوان یکی از مهمترین وظایف مدیریت می تواند تصمیم گیری های مدیران را با موفقیت همراه نماید.

مهندس سلطانی در این مراسم با اشاره به حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان،گفت : آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران در تمامی دوران مسئولیت و خدمتشان، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر تلاش کردند و لحظه‌ای آرام نداشتند تا بر عهد خود با خداوند متعال و مردم صادقانه قدم بردارند. همراهان وفادار وی شهیدان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سیّدمحمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و مالک رحمتی استاندار این استان نیز بزرگوارانی بودند که در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید سراپای وجودش خدمت بود اظهارداشت : با وجود اینکه شهادت ایشان برای ما وخانواده شان ناراحت کننده است ولی ایشان با خدا معامله کرده است ، با خدمات خوب برای مردم ، خداوند متعال او را سربلند کرده است . تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود. این ضایعه بزرگ و اندوهناک اگر چه دل همه ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، به سرم قصد منظور و مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه مراسم با اشاره به اینکه تحول و تغییرات باید از خودمان آغاز شودگفت : تحول درونی به معنی تغییر و تحول در باورها، ارزش‌ها، رفتارها و شناخت فرد است که در نتیجه‌ی آن، فرد به سمت بهبود و پیشرفت شخصیتی و رشد شخصی حرکت می‌کند .

وی تصریح کرد : از آنجایی که تحول درونی به دلیل تغییر در باورها و رفتارها، بهبودی قابل ملاحظه‌ای در شخصیت فرد به همراه دارد، این تحولات می‌توانند به دلیل افزایش اعتماد به نفس، کاهش اضطراب و استرس در بهبود سلامت روانی و جسمی فرد نیز مؤثر باشند. بنابراین، توسعه و تحول درونی نه تنها برای شخصیت فرد بلکه برای زندگی اجتماعی و حرفه‌ای او نیز بسیار مهم است.

مهندس سلطانی با بیان اینکه نیت در اعمال تأثیر فراوانی بر اجر و ثواب اخروی آنها دارد گفت : تأثیر نیت و خالص بودن آن را در اعمال نیک درخواهیم یافت. گرچه همه این نیت ها خوب است. ولی بهترین گزینه این است که بخاطر محبت خداوند، اعمال را انجام دهیم.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی نقاط قوت و ضعف خود می‌تواند یکی از ارکان مهم در شناخت خود در زندگی باشد اظهار داشت : یکی از عادت هایی که تعداد زیادی از ما با آن دست به گریبان هستیم و باعث شده مدام احساس نارضایتی کنیم، پیدا کردن مقصر است.هیچ چیزی در جهان هستی کامل نیست وهیچ انسانی با نقطه ضعفی که نتواند آن را بهبود ببخشد به دنیا نمی آید. با شناخت دقیق نقاط ضعف خود و‌ پیدا کردن راهکارهای مختلف و متناسب،‌ می توانیم آن را تبدیل به قدرتی متناظر برای بهبود عملکردمان و کسب موفقیت بیشتر استفاده نماییم./ مخابرات منطقه فارس