معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای آینده پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته می‌شود و شهروندان برای تردد در عرض خیابان می‌توانند از گالری ورودی و خروجی مترو استفاده کنند.  مجتبی زوربخش با بیان اینکه این موضوع به جنبه سیما و منظر برمی‌گردد، گفت: شهرداری منطقه ۸ در […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که طی روزهای آینده پل عابر پیاده چهارراه زند برداشته می‌شود و شهروندان برای تردد در عرض خیابان می‌توانند از گالری ورودی و خروجی مترو استفاده کنند.

 مجتبی زوربخش با بیان اینکه این موضوع به جنبه سیما و منظر برمی‌گردد، گفت: شهرداری منطقه ۸ در جهت اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده خود از جمله سیما و منظر شهری، به دنبال برداشتن این پل است که تا با انجام آن، شاهد تاثیرگذاری بیشتر مجموعه زندیه در این نقطه از شهر باشیم.
وی همچنین با بیان اینکه با برداشته شدن این پل، موقعیت فعلی به امتداد زیرگذر متصل خواهد شد، افزود: در حال حاضر با نصب یک بنر در محل پل، اطلاع رسانی‌های لازم به شهروندان انجام شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ادامه داد: جلسات متعددی با حضور کارشناسان گرفته شده و از جنبه‌های مختلف این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
زوربخش در پاسخ به این سئوال که اگر قرار است این پل برداشته شود، چرا اخیرا پله برقی این پل را بهسازی کردید و هزینه‌ای دیگر به شهر تحمیل شد، گفت: تا روزی که پل پابرجاست و شهروندان از آن استفاده می‌کنند، وظیفه داریم که آن را روشن نگه داریم و در صورت بروز خرابی، نسبت به رفع ایراد اقدام کنیم.