در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تمهیدات سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز انجام شد

بامداد خبر:رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از تمهیدات این سازمان در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، پیمان باباخانی گفت: این سازمان در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت شاهچراغ(ع) تمهیداتی  در نظر […]

بامداد خبر:رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از تمهیدات این سازمان در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، پیمان باباخانی گفت: این سازمان در راستای برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حرم حضرت شاهچراغ(ع) تمهیداتی  در نظر گرفته است.
به گفته رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز؛ خدمات حمل‌ونقل عمومی این سازمان امروز به مناسبت برگزاری این آیین از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از پایانه‌های سطح شهر به مقصد حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع) خواهد بود و پس از اتمام مراسم نیز اتوبوس‌ها با استقرار در پایانه شهید دستغیب و خیابان ۹ دی درخدمت شهروندان گرانقدر هستند.